Hvordan får jeg af instaleret Adobe Reder 7.08
Den fortæller mig at det ikke er muligt at slette AcroIE Helper.dll filen.
Jeg har problemer med min e- box kan ikke læse dukkementerne.
Valdemar skrev:Hvordan får jeg af instaleret Adobe Reder 7.08
Kim Ludvigsen skrev:Valdemar skrev:Hvordan får jeg af instaleret Adobe Reder 7.08
Det kunne tyde på, at filen er i brug. Prøv at lukke Internet Explorer, inden du installerer Adobe Reader. Får du stadig samme fejlmeddelelse, så prøv at genstarte computeren, og installer Adobe Reader, inden du starter andre programmer.
Valdemar skrev:Det løste ikke problemet.
Kim Ludvigsen skrev:Valdemar skrev:Det løste ikke problemet.
Prøv at tjekke, om Adobe Reader ligger i Tilføj eller fjern programmer-vinduet. I så fald, prøv at afinstallere programmet, og prøv så at installere det igen. Hold Internet Explorer lukket, mens du afinstallerer og installerer.
Kim Ludvigsen skrev:Jeg går ud fra, det var ved afinstallationen, du fik den fejlmeddelelse?
Det kunne tyde på, at der er gået koks i den gamle installation af Acrobat Reader. Måske andre kan hjælpe, jeg har kun én ide, og det er på helt eget ansvar at bruge den, da jeg ikke selv har prøvet (det bør dog virke):
Denne Computer => Lokal disk C: => Programmer => Adobe => du har sikkert en undermappe, der hedder noget med Acrobat, slet den.
Så vidt jeg umiddelbart kan se, ligger alle Adobe Readers filer i den mappe, også AcroIE-filen. Du kan evt. prøve at bruge Windows' søgefunktion til at se, om der skulle ligge en kopi af filen et andet sted:
Startknappen => Søg => Alle filer og mapper => Flere avancerede indstillinger => sæt flueben ud for Søg i skjulte filer og mapper => skriv: AcroIE i søgefeltet og klik på Søg.
Findes der en fil, der hedder AcroIE Helper.dll, så slet den. Får du ikke lov at slette den, så prøv at genstarte computeren, og slet den, før du starter nogen programmer.
Prøv så endnu engang at installere Acrobat Reader.
Valdemar skrev:jeg har nøjagtig fulgt din anvisning men får svaret: Det er ikke muligt at slette AceoIE: filen bruges af en anden person eller et andet program.
Kim Ludvigsen skrev:Valdemar skrev:jeg har nøjagtig fulgt din anvisning men får svaret: Det er ikke muligt at slette AceoIE: filen bruges af en anden person eller et andet program.
Hvis du har mod på et sidste forsøg:
Start Windows i fejlsikret tilstand og prøv at slette filen derfra. Du kan evt. læse om fejlsikret tilstand på http://kimludvigsen.dk/tips-windows-fejlsikret.html
Georg skrev:Jeg har samme problem som Valdemar. Jeg har fået slettet AcroIE Helper.dll, men stadigvæk kan jeg ikke bruge Adobe Reader.
Med venlig hilsen
Georg
e-mail: georgsm@post.tele.dk
garfield skrev::( Hej er der mulighed for, at jeg kan få et link (billeder ) til at skifte RAM. Jeg har tilkøbt mig mere ram og skal selv isætte dem. Det er ok, men jeg ville gerne have en lille smule hjælp.
På forhånd tak.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster