Windows Live mail version

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Windows Live mail version

Indlægaf meretejo » fre dec 09, 2011 16:24

Hej Kim!

Jeg har Windows7 og Windows Livemail i følgende Filversion:14.0.8089.726 .
Denne Window Livemail version har jeg bibeholdt, da jeg ikke kunne lide den opdatering der hedder
Windows Livemail 2011.
Nu vil jeg spørge dig, om jeg på en eller anden måde kan sende min version til en af mine bekendte, som har den opdaterede og hellere vil have min?
Det ser ikke ud, som om man kan hente min version mere.

På forhånd tak for evt. svar.
Mvh
meretejo

Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/5.0)
meretejo
meretejo

Re: Windows Live mail version

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre dec 09, 2011 16:56

Hvad er det i den nye, som din bekendte ikke bryder dig om? Måske der findes en løsning på det.

Problemet med gamle versioner er, at de typisk indeholder kendte sikkerhedshuller, som banditter kan bruge til at trænge ind på computeren eller ødelægge den. Så selv om du og din bekendte ikke bryder jer om den nye version, så vil den være meget bedre fra et sikkerhedsmæssigt synspunkt.

Jeg har fundet et link til en ældre version, men jeg kan ikke garantere for, at der ikke følger en masse snavs med i den. Det kan være en ærlig person, der har uploadet den, men risikoen for, at det er en bandit, er overhængende.

Du kan finde linket her:
http://www.sevenforums.com/browsers-mai ... rsion.html
men det er som sagt helt på eget ansvar.

I nogle tilfælde er det rent faktisk muligt at flytte en version fra én computer til en anden, men jeg ved ikke, om det er muligt med Windows Live Mail, så jeg tør ikke sige, om det kan lade sig gøre at flytte din - det vil helt klart være en bedre løsning end at downloade fra ovennævnte side, men stadig ikke optimalt sikkerhedsmæssigt.

Måske du og din bekendte skulle overveje at skifte program? I så fald kan jeg anbefale programmet Thunderbird, som findes på dansk og med dansk stavekontrol. Thunderbird har yderligere den fordel, at man kan tilpasse programmet til ens eget behov.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf meretejo » fre dec 09, 2011 19:24

Jeg synes simpelthen, at den enkle version, jeg har, rækker til alt det, jeg skal bruge til min mail.
2011 versionen er fyldt med alt for meget, som jeg ikke gider bruge. Man kan heller ikke indsætte billeder e.l. i de mails man sender.
Jeg har været inde på en hjemmeside: http://www.sevenforums.com/browsers-mai ... 010-a.html
"How to get back to Windows Live Mail 2010."
Her findes mange, der er kede af den nye version og ønsker sig versionen fra før tilbage.
Når du skriver, at den du sender, ikke er sikker, vil jeg naturligvis ikke åbne den eller anbefale den.
Mange tak for dit fyldestgørende svar.
Mvh
meretejo :)
meretejo
meretejo

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør dec 10, 2011 2:11

Det er meget længe siden, jeg har prøvet Windows Live Mail, og jeg har selvfølgelig dermed heller ikke prøvet den nye. Men det med billederne må skyldes en fejl 40 :D Jeg er helt sikker på, at Microsoft ikke ville fjerne den mulighed fra et mailprogram.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt