Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Indlægaf Erikdeplace » søn jan 22, 2012 14:03

Jeg har videregivet min 3 år gamle bærbare til et familiemedlem, som gerne vil kunne bruge Skype - ligesom jeg har gjort. Jeg har slettet alt, hvad jeg kunne omkring Skype via kontrolpanelet, inden jeg gav computeren videre. Når hun så downloader Skype for at oprette programmet i sit eget navn, kommer den med mit navn, min profil og mine forbindelser. På Skype's hjemmeside står der, at man ikke kan ændre et engang valgt skypenavn. Så må man vel konkludere, at hun skal købe en ny computer for at kunne få en skypeforbindelse i eget navn? - Det er da bare for surt! Mon der er nogen blandt dette kompetente panels læsere, der kender en løsning?
v.h.
Erik

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0.1) Gecko/20100101 Firefox/9.0.1
Erikdeplace

Re: Skype

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn jan 22, 2012 14:41

Jeg bruger ikke Skype, men denne fremgangsmåde virker med mange andre programmer, så mon ikke også det vil virke med Skype:

Luk Skype
Hvis det er en XP, så klik på startknappen => Kør => skriv: %appdata% => tryk på Enter
Hvis det er Vista/7, så klik på Windows-logoet => i feltet nederst, skriv %appdata% => tryk på Enter
Find mappen Skype og slet den
Start Skype og den gamle profil skulle gerne være væk.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Re: Skype

Indlægaf Erikdeplace » tirs jan 24, 2012 11:24

Tak for rådet. Det virkede fint.
v.h.
Erik
Erikdeplace

Tilbage til Hjælp til alt