Oprette menu.

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Oprette menu.

Indlægaf Sanne » man mar 05, 2012 22:00

Hej Ludvigs hjørne.
Jeg vil oprette en menu, og har læst hvordan man opretter et link. Jeg har også lavet en ny side, men selv om jeg opretter linket rigtigt, skifter den ikke til den side, det eneste der sker, er at jeg kommer ind i boksen, hvor jeg jo har skrevet navnet på den nye side, som linket skal gå hen til. Hvad er det lige jeg har overset?
Vh Sanne.

Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB7.3; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Sanne

Re: Oprette menu.

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs mar 06, 2012 2:10

Linket virker ikke i KompoZer, her vil du blot kunne oprette og redigere det. Hvis du ser siden i en browser som Firefox eller Internet Explorer, skulle det gerne virke.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Sanne » ons mar 07, 2012 8:02

Hej, - betyder det, at det først virker, når jeg har fået et domænenavn og siderne er kommet på nettet? Ja, undskyld jeg er ikke så bevendt i it-verden, lige i sådan noget her.
Vh Sanne.
Sanne

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons mar 07, 2012 8:45

Nej, du skal bare se siden i en browser (fx Internet Explorer eller Firefox), det kan du sagtens gøre, selvom siden ligger på din egen computer. Du kan endda nemt gøre det fra KompoZer ved at klikke på knappen Vis i browser i værktøjslinjen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne