Hej Ludvigs hjørne.
Jeg er ved at lave stiløvelsen og er nået til "Giv hver boks en stil". Alt har fungeret indtil vidre
Jeg er nået til følgende, "Vælg Logo", men der sker ikke noget når jeg klikker på "Logo", det betyder at der ikke står noget nedeunder Stilark,css og jeg kan heller ikke klikke ud for +
Kan nogen hjælpe.
Vh Sanne.
Giv hver boks en stil
Klik i ordet Logo. Rullemenuen "(Ingen klasse)" til højre for rullemenuen "Alm. tekst" har nu fået indhold i form af de oprettede stilklasser. "Vælg Logo" Gentag med ordene Menu og Indhold og giv dem deres tilsvarende stilklasser. I øjeblikket er der ingen stilregler i de enkelte stilklasser, så siden har ikke ændret sig, efter du har påført de tre stilklasser. Bemærk dog, at i statuslinjen vil du se, at tag'en <div> forsynes med navnet på boksens stil, så den fx nu hedder <div class=logo>.
Åbn atter css-editoren. Hvis du ikke kan se de tre tidligere oprettede stile, så klik på + ud for stilark.css
.
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB7.3; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)