Søgemaskine - Bing - Ask - hvordan fjernes de?

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Søgemaskine - Bing - Ask - hvordan fjernes de?

Indlægaf Nicki » tirs mar 06, 2012 19:50

Når jeg går på nettet, springer der en ramme med Bing og Ask søgemaskiner frem. jeg må derefter hver gang lukke dem. Jeg har forsøgt at fjerne dette irriterende problem ved at gå i indstillinger - administrere søgemaskiner. Her markerer jeg eks. navnet Bing, - men tasten "Fjern" er inaktiv, så det lader sig ikke gøre.
På forhånd tak for hjælpen.
M.v.h. Nicki

Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; InfoPath.2)
Nicki

Re: Søgemaskine - Bing - Ask - hvordan fjernes de?

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs mar 06, 2012 22:02

Lige et par spørgsmål for at indkredse problemet:

Hvor springer rammerne frem med Bing og Ask?

Er det som sider i browseren, som værktøjslinjer, eller som selvstændige vinduer på skærmen?

Er det i Internet Explorer?

Hvis det er i en browser (fx Internet Exlorer eller Firefox) er det sandsynligvis ikke administration af søgemaskiner, du skal have fat i. Søgemaskinerne (i hvert fald Ask) er sikkert installeret som plugins. Prøv at tjekke Tilføj eller fjern programmer-funktionen i Windows, der vil du sikkert finde Ask og måske også Bing, og du kan så vælge at fjerne dem.

Alt efter browser kan de sikkert også fjernes i browserens indstillinger, men tjek først Tilføj eller fjern-funktionen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne