Adresse/link i menuen.

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Adresse/link i menuen.

Indlægaf Sanne » lør mar 24, 2012 23:56

Hej Kim.
Jeg har efter forskellige øvelser fra dit hæfte "Kompozer", valgt at bruge en af dine oprettede skabeloner "121". Jeg har oprettet flere sider, som jeg gerne vil have i menuen, men ved ikke hvordan adressen skal skrives i det felt, når jeg dobbelt klikker. Jeg har eks en side der hedder "Bella Italia" som side 2. Når jeg dobbelt klikker starter linien med #, hvordan skal jeg skrive adressen/linket til "Bella Italia"?
Vh Sanne.

Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB7.3; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 1.1.4322)
Sanne

Re: Adresse/link i menuen.

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn mar 25, 2012 1:11

Umiddelbart lyder det som om, du har fået oprettet et anker (et internt link) i stedet for et link til en ny side. Når du opretter linket, skal du blot skrive filnavnet, fx bella-italia.html.

Linjen skal ikke starte med "#", så hvi du ikke kan fjerne "#", må du lige vende tilbage med en nærmere beskrivelse om, hvad du gør for at oprette linket.

Jeg vil anbefale dig at kun bruge små bogstaver i filnavne og at du undgår mellemrum, som i ovenstående. Mere om filnavne:
http://kimludvigsen.dk/tips-internet-we ... #bogstaver
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Re: Adresse/link i menuen.

Indlægaf Gæst » lør mar 31, 2012 21:06

Hej.
Nu virker det.
Tak for svaret.
Vh Sanne
Gæst