Flere menupunkter virker ikke.

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Flere menupunkter virker ikke.

Indlægaf Sanne. » lør mar 31, 2012 21:14

Hej Kim.
Jeg har valgt at bruge din skabelon 1-2-1. Jeg har tilføjet ekstra menupunkter, som du har beskrevet " Man stiller markøren efter sidste bokstav og klikker på enter". Det går også fint, men de nye menupunkter viser ikke makering med den blå baggrundsfarver, som på de første 5 menupunkter som du har oprettet. Endvidre sker der heller ikke noget når jeg dobbeltklikker til der hvor jeg skal skrive linkadressen.
Hvad kan jeg gøre?
Vh Sanne.

Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB7.3; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 1.1.4322)
Sanne.

Re: Flere menupunkter virker ikke.

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør mar 31, 2012 22:37

Er det farveskiftet til den mørkeblå farve, du savner? Altså forstået sådan, at det nye felt er blåt, men at der ikke skiftes farve, når du holder musen over.

I så fald har du fået oprettet feltet korrekt. Ellers har du fået placeret markøren forkert.

Farveskiftet kommer først, når du har fået oprettet et link i feltet. Du skal skrive linkteksten i feltet, herefter skal du markere linkteksten og klikke på knappen Link i værktøjslinjen. Så får du åbnet linkboksen, hvor du kan skrive adressen på linket.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Re: Flere menupunkter virker ikke.

Indlægaf Sanne. » søn apr 01, 2012 21:56

Det virker. Tak for det.
Vh Sanne.
Sanne.

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne