opstart uden hjælp fra brugeren

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

opstart uden hjælp fra brugeren

Indlægaf hodingi » tirs jul 31, 2012 21:11

En ven af mig siger at hendes pc starter op uden hjælp fra hende, jeg tjeked hendes bios for at se om hendes pc kunne starte fra internettet, det kunne den ikke.
Hvad kan jeg ellers gøre for at fjerne dette. Jeg har instaleret Malwarebite, for at evt. finde et program som kunne starte pcen. Der udover er jeg tom for ideer.
Jeg har ogse installeret cclener og iobit defrag2, og der var ikke noget nyt fra microsoft update, så den var updateret her fra.
Hjælp??
MVH.
Hans jørgen

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:14.0) Gecko/20100101 Firefox/14.0.1
hodingi

Re: opstart uden hjælp fra brugeren

Indlægaf Klattrup » tirs jul 31, 2012 22:07

Har du tjekket i BIOS om musen kan få den til at starte (kæledyr kan let komme til at ramme sådan en)
Brugeravatar
Klattrup

Geografisk sted: Rudkøbing

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs jul 31, 2012 22:30

En anden mulighed er, at et sikkerhedsprogram kan starte den, hvis den kun er sat til dvale. Nogle sikkerhedsprogrammer bruger metoden til at skanne computeren om natten, hvor den ikke bruges. I de tilfælde plejer de dog også automatisk at sætte computeren i dvale igen, når skanningen er færdig.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf hodingi » ons aug 01, 2012 10:46

Ja det har jeg, den muglighed har den pc ikke. og den bliver slukket helt med luk computeren nede i start.
Det er en medion på knap 2 år.
Hodingi
hodingi

Tilbage til Hjælp til alt