når jeg tilføjer stationen "beatlesradio.com" som ligger i stationslisten genre/classic rock" til min favoritliste, går der ged i favoritlisten,, ved genstart er favoritlisten tom.
så vidt jeg kan regne ud er det fordi stationsnavnet er på for mange karakterer... den bliver nemlig gemt som
"Beatles Radio.com, solos, covers, fab four and more = The Original The Beatles Radio"
man kan dog undgå problemet med lidt redigering af stationsnavnet i favoritlisten
tdc's 3 radiostationer virker vist ikke mere
dr soft sender ganske vist ikke via dab mere , men den sendes stadig som netradio... kunne den komme med på stationslisten ved næste opdatering ?
radio 100fm har en skøn "lillesøster" .. radio100soft, hvor der bare er musik og ingen speakere... deres netradio ligger her : http://radio100soft.dk/ , kunne den komme med ved næste opdatering ?
ellers er screamer radio en fantastisk lille netradiotuner som jeg har haft stor glæde af siden jeg fandt den her på siden for et par uger siden
en stor tak til de hjælpsomme mennesker der står bag denne side , som jeg har anbefalet vidt og bredt blandt venner og bekendte