Vil ikke kopiere

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Vil ikke kopiere

Indlægaf Sanne » tors aug 23, 2012 19:24

Hej Kim.
Håber du har haft en god sommer.- Så er jeg tilbage igen med nogle spørgsmål om min hjemmeside, som jeg har lavet i kompozer:Jeg har lavet et nyt layout til min hjemmeside, mens jeg var på ferie, og fro og glad går jeg i netværksteder, i mappen campingitalia og sletter alt hvad der ligger, index, stilark og billeder. Hvorefter jeg kopiere mit nye index og stilark over, som jeg har gjort det sidste år. - Går ind i og kigger i netværksteder, mappen campingitalia og så er den tom!
Nu har så prøvet at kopiere bare et enkelt billed, og det ser også ud som om den kopiere, men der ligger bare ingenting i mappen campingitalia.
Øh, hvad kan jeg ha overset?

Vh Sanne.

Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB7.4; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 1.1.4322)
Sanne

Re: Vil ikke kopiere

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors aug 23, 2012 19:53

Jeg tør ikke sige, hvad der går galt. Du får ikke nogen fejlmeddelelse, når du åbner netværksmappen? Eller når du kopierer filerne over?

Ligger der slet ikke noget i netværksmappen? I så fald har du måske lavet en fejl, da du oprettede den, der skal muligvis ligge nogle undermapper i den.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne