logge på

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

logge på

Indlægaf Bornholm » ons aug 29, 2012 16:11

Hej igen
Jeg er tilmeldt og bliver logget automatisk på Thunderbirds forum når jeg åbner det.Er det så nødvendigt at tilmelde/ logge på med nyt brugernavn og kode under forummet med Hjælp til alt ???

med venlig hilsen

Kaj

Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB7.4; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; AskTbORJ/5.13.1.18107)
Bornholm

Re: logge på

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons aug 29, 2012 16:35

Er det Thunderbirds forum på MozillaDanmark, du tænker på? I så fald er dette og MozillaDanmarks forum to forskellige forummer, der blot har nogle af brugerne til fælles. Brugernavnene deles ikke mellem dem. Du kan enten oprette dig her - evt. med samme brugernavn og kode - eller du kan skrive uden at være tilmeldt, som du har gjort her.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Bornholm » ons aug 29, 2012 18:31

Hej Kim

Tak for dit venlige svar.

Det er helt OK .Grunden til at jeg spurgte er den fantastiske mulighed som forummet med Thunderbird har, når du logger dig på ,det er det at jeg /man kan gå ind nederst på siden og klikke ind og så får jeg alle mine spørgsmål og svar gennem årene vedr. Thunderbird.Så kan jeg/man altid gå ind og se hvad hjælpen var.Det er da smart.

med venlig hilsen

Kaj
Bornholm

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons aug 29, 2012 18:45

Mit forum er lavet med samme program, så jeg vil tro, du kan det samme her - når blot du er tilmeldt og logget ind.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Bornholm » fre aug 31, 2012 10:32

Hej Kim

Jeg har forsøgt at logge mig på men der bliver svaret-din emailaddresse er allerede i brug???
Nu er det jo ikke et problem for jeg kan jo skrive som gæst men den gemmer jo ikke mine spørgsmål og svar.

med venlig hilsen

Kaj
Bornholm

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre aug 31, 2012 11:06

Så er du nok allerede tilmeldt. Hvilken mailadresse bruger du? Så kan jeg prøve at slå dig op i systemet og finde dit brugernavn. Hvis du ikke vil have mailadressen offentliggjort her, så send mig en mail på ludvigs@kimludvigsen.dk.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt