EI 7

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

EI 7

Indlægaf annigetyou » ons feb 21, 2007 14:03

På et tidspunkt installerede jeg Firefox, men fandt ud af, at ikke alle sider var kompatible, derfor fortrød jeg og installerede EI 7 i stedet for. Men jeg kan stadig ikke komme ind på visse sider (f.eks. www.3.dk og www.danskespil.dk).

Er der nogen som har haft lignende problemer?

Jeg har forsøgt at vælge standard indstillingerne i explorer.
annigetyou

Re: EI 7

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons feb 21, 2007 15:21

annigetyou skrev:Er der nogen som har haft lignende problemer?

Kan du uddybe, hvilke problemer du har?

Fx om du slet ikke kan komme ind på hjemmesiderne, om det kun er nogle af siderne på dem, du ikke kan komme ind på, eller om det blot er en del af indholdet på nogle af dem som ikke virker (og i så fald, hvad det er, der ikke virker).
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

IE 7 fortsat

Indlægaf annigetyou » ons feb 21, 2007 22:56

Uddybe det? Tja- af de 2 eksempler jeg nævnte (der må vel være flere) er det faktisk lidt forskelligt.
www.danskespil.dk kan jeg se lidt af hjemmesiden. Jeg har installeret flash og det virker, men den står og søger og søger indtil time out. På den anden side, jeg nævnte, sker der ingenting.
Jeg kontaktede 3.dk telefonisk, men de kunne ikke genkende problemet.
:cry:
annigetyou

Re: IE 7 fortsat

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons feb 21, 2007 23:06

Begge sider virker tilsyneladende fint her i både Firefox og Internet Explorer 7. Men jeg er ikke bruger af siderne, så jeg ved ikke, hvad der evt. kan risikere at se forkert ud.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Bo Bloch » tirs mar 13, 2007 10:36

Jeg har samme problem eller sådan ca..
IE7
www.danskespil.dk åbner den hele siden pånær det lille feldt i højre hjørne hvor man skal logge ind, indtil videre har jeg løst det med at bruge firefox der viser den det hele, det er et problem der opstået for nyligt.. ca 2 uger vel, for jeg har kunnet komme ind før

på en anden side www.bonaparte.dk kommer der ingen ting frem overhoved med IE7... men i firefox er der ingen problemer

og på denne side http://www.alshobbies.com/shop/cat.php?id=0 kan man shoppe rundt men når man trykker på check out for at gå til kassen så sker der ingen ting, den viser kun samme billede og man kan trykke nok så meget på check out... og igen er der ingen problemer med at udføre det samme i fire fox....
Bo Bloch

Indlægaf Bo Bloch » ons mar 14, 2007 17:09

Jeg har nu lokaliseret problemet til at jeg ikke kan komme ind på sider der er HTTPS sider...

men stadig en gåde..

jeg har afinstalleret alle windows updates men uden held...
Bo Bloch

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons mar 14, 2007 17:12

Bo Bloch skrev:Jeg har nu lokaliseret problemet til at jeg ikke kan komme ind på sider der er HTTPS sider...

Det hjælper en del i fejlfindingen. HTTP benytter port 80, mens HTTPS benytter port 443. Tjek, om du har en firewall eller andet der blokerer for port 443.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Så er den ged baberet...

Indlægaf Bo Bloch » ons mar 14, 2007 20:26

jeg har været vidt omkring og læst en del og så at der var en der
løst sit problem at fjerne

Download Accelerator Plus 8.1

Så var der adgang til alle HTTPS sider

man hans problem var pudsigt nok omvendt han kunne ikke se HTTP sider
men havde intet problem med HTTPS