Firefox kan ikke huske koderne.

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Firefox kan ikke huske koderne.

Indlægaf Gæst » tors feb 22, 2007 20:45

Hej.

Efter jeg har fået opdateringer på XP og IE7, vil Firefox ikke huske koderne automatisk mere, der er flueben i, husk koder, jeg synes alt er prøvet: geninstalleret, slettet IE7, men intet har hjulpet, hvad kan der være galt.

Hilsen Bo
Gæst

Re: Firefox kan ikke huske koderne.

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors feb 22, 2007 20:54

Det er ikke opdateringerne, der har skylden. Hvilke koder er det, Firefox ikke vil huske?

Prøv at gå ind og tjekke, om de ligger i kodehåndteringen:
Funktioner => Indstillinger => Sikkerhed => knappen Vis adgangskoder
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » tors feb 22, 2007 21:47

Kim Ludvigsen skrev:Det er ikke opdateringerne, der har skylden. Hvilke koder er det, Firefox ikke vil huske?

Prøv at gå ind og tjekke, om de ligger i kodehåndteringen:
Funktioner => Indstillinger => Sikkerhed => knappen Vis adgangskoder

Jeg har prøvet at være inde i kodehåndtering og der står alle koderne.
De koder der ikke huskes er feks. til Gmail, hvor jeg plejer at dobbelt klikke, så kommer brugernavn + adgangskode
Gæst

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors feb 22, 2007 22:30

Jeg bruger ikke GMail, så jeg ved ikke, om der er noget specielt der. Prøv evt. at spørge i Mozilladanmarks forum for Thunderbird, der sidder nogle som har meget styr på Thunderbird og som også bruger GMail.

http://forum.mozilladanmark.dk/viewforum.php?f=2
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » tors feb 22, 2007 22:54

Kim Ludvigsen skrev:Jeg bruger ikke GMail, så jeg ved ikke, om der er noget specielt der. Prøv evt. at spørge i Mozilladanmarks forum for Thunderbird, der sidder nogle som har meget styr på Thunderbird og som også bruger GMail.

http://forum.mozilladanmark.dk/viewforum.php?f=2

Hej Kim

Gmail var blot et eksempel. Andre koder har været gemt, så når jeg åbnede en side skulle jeg blot trykke på login. Når jeg nu begynder at skrive navn eller kode kommer de ikke frem som før, der bliver ikke husket noget mere, så et eller må der være gået galt, men hvad?

Hilsen Bo
Gæst

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre feb 23, 2007 0:44

Anonymous skrev:Gmail var blot et eksempel.

Ok, jeg troede, det kun var GMail. Jeg har ikke så meget tjek på adgangskoderne, så prøv alligevel Mozilladanmarks forum. Det er nok bedre med en der ved, hvad han snakker om, i stedet for at jeg prøver at gætte mig frem.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne