Hjælp til at beholde billeder og andet på iphone

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Hjælp til at beholde billeder og andet på iphone

Indlægaf Oliver Nielsen » man dec 03, 2012 16:12

Jeg tilsluttede igår min iphone til min mac og begyndte derefter til importere små 1300 billeder som lå på min mobil. Imens importeringen fandt sted, var der en ny opdatering til min iphone som jeg også påbegyndte. Efter importeringen af billederne var der opstået en fejl under overførslen af billederne. Derefter var min iphone-opdatering færdig og nu når jeg går ind på itunes SKAL jeg gendanne min iphone før jeg kan bruge den igen. Jeg kan kun tænde mobilen så der vises et billede af itunes og et usb stik, som viser jeg skal tilslutte og gendanne. Jeg har rigtig mange vigtige ting på mobilen heriblandt billeder, som jeg MEGET gerne ville beholde.

Hvad skal jeg gøre for at få tændt min iphone uden billederne og andet bliver slettet?

Mvh. Oliver Nielsen.

Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10_8_2) AppleWebKit/536.26.17 (KHTML, like Gecko) Version/6.0.2 Safari/536.26.17
Oliver Nielsen

Re: Hjælp til at beholde billeder og andet på iphone

Indlægaf lissms » tirs dec 04, 2012 17:10

Får du ikke mulighed for at gendanne med en sikkerhedskopi fra enten Icloud eller PC, jeg har skiftet fra en Iphone 3 gs til Iphone 4 og der fik jeg den mulighed at gendanne den fra en sikkerhedskopi
Hilsen.
Svend Solgaard
lissms

Indlægaf Oliver Nielsen » tirs dec 04, 2012 20:26

Jeg har ikke prøvet at trykke på gendan kappen endnu fordi jeg ikke vidste hvad der ville ske. Men jeg har godt hørt at man kan gendanne fra en sikkerhedskopi, jeg har bare ikke turde gøre det endnu. Tak for svaret.
Oliver Nielsen

DET ER LAVET!

Indlægaf Oliver Nielsen » tirs dec 04, 2012 22:24

Nu har jeg fundet ud af det. Til andre der sidder i samme situation : Når man gendanner sin iphone kommer der midt inde i gendannelsen et spørgsmål om man ville gendanne fra sikkerhedskopi eller som ny. Sikkerhedskopien laves når den bliver synkroniseret. Tak for hjælpen!
Oliver Nielsen

Indlægaf lissms » ons dec 05, 2012 5:30

Dejligt at høre du fandt løsningen :D
Hilsen.
Svend Solgaard
lissms

Tilbage til Hjælp til alt