Dropbox

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Dropbox

Indlægaf Gæst » ons apr 03, 2013 15:11

Jeg har et spm vedr om Dropbox kan håndtere alle type filer?
Grunden te mit spm er, at jeg har lagt en lydbog (585mb/mp3) i box'en men når den hentes mangler rigtig mange filer i vilkårlig rækkeflg. og nu vejer den pludslig kun 150mb.
Har forsøgt fl gange med samme resultat. Og jeg har ikke brugt yderligere plads udaf de 2 gb der til rådighed. Hvorfor sker dette? Kan Box'en ikke håndtere mp3 filer?
På forhånd tak for evt hjælp
Mvh
Simon

Mozilla/5.0 (iPad; CPU OS 6_1_3 like Mac OS X) AppleWebKit/536.26 (KHTML, like Gecko) Version/6.0 Mobile/10B329 Safari/8536.25
Gæst

Re: Dropbox

Indlægaf lissms » tors apr 04, 2013 7:42

Jo da Dropbox kan sagtens håndtere Mp3 filer, spørgsmålet er hvor lang tid der går inden du kontrollerer om alle filerne er der ? det tager tid før alle er der og hvis din forbindelse ikke er helt hurtig kan det tage ekstra tid, håber det er svar nok.
Hilsen.
Svend Solgaard
lissms

Indlægaf Gæst » tors apr 04, 2013 13:49

Tak for svar, men filerne har ligget der i flere dage og min forbindelse er okay hurtig.
Jeg har også forsøgt at dele filerne/lydbog op i en enkelt mappe ad gangen, således at hver mappe kun indeholdt fx ca 220 mb, men med samme nedslående resultat: filer mangler i vilkårlig rækkefølge.
Har ikke haft problemer med tilgang af jpg, pdf og andre formater.
Problemet er derfor uløst :(
Jeg har henvendt mig til programmets feedback service men forventer ikke at få svar desangående.
Håber andre har et bud på hvad pokker der sker?
Mvh
Simon
Gæst

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre apr 05, 2013 0:09

Prøv at tjekke, om den vilkårlige rækkefølge har noget emd størrelsen at gøre. Når dropbox overfører, tages de små filer først. Hvis du så på et tidspunkt løber tør for plads, så overføres de større af filerne ikke. Du kan tjekke din tilgængelige plads via et højreklik på dropbox-ikonen i meddelelsesområdet.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » fre apr 05, 2013 8:25

Kim Ludvigsen skrev:Prøv at tjekke, om den vilkårlige rækkefølge har noget emd størrelsen at gøre. Når dropbox overfører, tages de små filer først. Hvis du så på et tidspunkt løber tør for plads, så overføres de større af filerne ikke. Du kan tjekke din tilgængelige plads via et højreklik på dropbox-ikonen i meddelelsesområdet.

Desværre Kim, men tak for dit bidrag.
Jeg har kun få små jpg filer liggende på de 2 gb der er tilrådighed, så det er ikke pladsen der er et problem.
Jeg står desværre stadig med et uløst problem.
Modtager gerne flere inputs ;)
Mvh
Simon
Gæst

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre apr 05, 2013 10:56

Tjekkede du, om det kan passe at det er det større af filerne, der mangler?

Og tjekkede du, hvad Dropbox siger der er af ledig plads (højreklik)? Måske Dropbox har en anden måde at udregne pladsen på end dig (slettede filer eller andet).
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » fre apr 05, 2013 13:02

Kim Ludvigsen skrev:Tjekkede du, om det kan passe at det er det større af filerne, der mangler?

Og tjekkede du, hvad Dropbox siger der er af ledig plads (højreklik)? Måske Dropbox har en anden måde at udregne pladsen på end dig (slettede filer eller andet).

Kim, jeg vil undersøge det een af dagene. Befinder mig lige nu i Spanien men kommer hjem i weekenden.
Tak for din hjælp
Mvh
Simon
Gæst

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne