Norton + de forsvundne foto.

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Norton + de forsvundne foto.

Indlægaf lisaastrup » ons jun 26, 2013 18:23

Jeg satte min pc /Norton igang med noget de kaldte -" rense " og det gjorde den. :shock:

Nu mangler der en hel mappe med mange foto og de er ikke i papirkurven, har jeg gjort det forkert ?

Nu tør jeg snart ikke bruge det program igen. :roll:

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.116 Safari/537.36
lisaastrup

Re: Norton + de forsvundne foto.

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons jun 26, 2013 18:46

Prøv at tjekke, om Norton har en virus vault eller lignende, hvor problematiske filer sættes i karantæne. Måske dine billeder ligger der.

Ellers tjek, om programmet har en log-funktion - En log-funktion vil den fortælle, hvis det er Norton, der har flyttet/slettet billederne.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf lisaastrup » ons jun 26, 2013 21:18

Kim Ludvigsen skrev:Prøv at tjekke, om Norton har en virus vault eller lignende, hvor problematiske filer sættes i karantæne. Måske dine billeder ligger der.

Ellers tjek, om programmet har en log-funktion - En log-funktion vil den fortælle, hvis det er Norton, der har flyttet/slettet billederne.

jeg prøver at kigge, men jeg er ikke så skrap til den slgs.
lisaastrup

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons jun 26, 2013 21:43

Jeg kan prøve at finde en manual på nettet. Hvilken version af Norton har du?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf lisaastrup » ons jun 26, 2013 22:59

Kim Ludvigsen skrev:Jeg kan prøve at finde en manual på nettet. Hvilken version af Norton har du?

Åh, jeg tror jeg har skrevet noget forkert, det var FULL-diskfighter jeg brugte, sorry.

Jeg er slet ikke god til vedligehold, men har ikke rigtig nogen hjælper ved hånden :)
lisaastrup

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors jun 27, 2013 8:12

Jeg kan se, at FULL-diskfighter har en funktion til at finde dupletter. Kan du risikere at have de samme billeder liggende et andet sted på harddisken?

Programmets hjemmeside skriver, at programmet ikke sletter noget, uden at brugeren selv vælger det. Så hvis du vil bruge programmet igen en anden gang, så gennemgå, hvad det har fundet og vil slette, før du vælger at slette.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf lisaastrup » tors jun 27, 2013 8:21

Kim Ludvigsen skrev:Jeg kan se, at FULL-diskfighter har en funktion til at finde dupletter. Kan du risikere at have de samme billeder liggende et andet sted på harddisken?

Programmets hjemmeside skriver, at programmet ikke sletter noget, uden at brugeren selv vælger det. Så hvis du vil bruge programmet igen en anden gang, så gennemgå, hvad det har fundet og vil slette, før du vælger at slette.

hm..mm, måske ligger de et andet sted, jeg kigger grundigt.

tak for hjælpen, jeg er på den forkerte side af 60, så den slags er jeg ikke god til, :oops:
men jeg elsker min pc ( når der ikke skal ryddes op ) :)

Så er de fundet, takker så meget for hjælpen.

mvh Lisa
lisaastrup

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne