Formattering af mails i Thunderbird

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Formattering af mails i Thunderbird

Indlægaf Mulvad » fre okt 25, 2013 9:53

Jeg roder lidt med formatteringen af mine mails. Jeg går ind under indstillinger og vælger verdana, stor skrift. Når jeg skriver en mail, er det ikke altid, den starter med Verdana, stor skrift.

Hvis den starter med Verdana, stor skrift, så varer det kun til første linjeskift, så er den tilbage ved mellem skrift.

Hvordan får jeg styr på formatteringen?

venlig hilsen

Peter

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36
Mulvad

Re: Formattering af mails i Thunderbird

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre okt 25, 2013 14:42

Det lyder lidt underligt, at det nogle gange virker og andre gange ikke. Det skulle gerne være samme opførsel hver gang. Umiddelbart kan jeg kun komme i tanke om én ting, der kan ændre opførslen: hvis du skriver en mail i tekstformat i stedet for i HTML-format. I så fald vil du nemlig ikke få valgt Verdana, ligesom tekststørrelsen vil være almindelig.

Har du en værktøjslinje til formatering af tekst, når du får vist almindelig skriift i stedet for Verdana stor?

Med hensyn til formatering, der forsvinder ved nyt afsnit, skifter du afsnit ved hjælp af musen eller ved hjælp af tastaturet?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne