hjælpsom program !

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

hjælpsom program !

Indlægaf olelud » tirs jun 09, 2009 14:22

Findes der et program hvor selve musepilen kan programmeres til at bevæge sig i en bestemt rækkefølge af aktiveringspunkter således at en evt given opsætning på en given computer kan udføres ved at trykke på enter eller ved en tidsmæssigt manøvre så man kan se pilens rute mens den udfører programmet til det er exekveret.

eks: den starter med at bevæge sig hen til start-knappen som den aktiverer hvorpå den bevæger sig til "alle programmer" og videre til "tilbehør" ... og så fremdeles og evt ind på en hjemmeside.

i fald det ikke er muligt vil jeg gerne vide hvor eller hvem der måske ved noget !

På forhånd TAK !
VENlig HILsen OLELUD
olelud

Re: hjælpsom program !

Indlægaf olelud » lør nov 16, 2013 10:45

jeg forstår ikke at derikke efter så lang tid er kommet et svar på hjælpsom program !
VENlig HILsen OLELUD
olelud

Indlægaf Klattrup » lør nov 16, 2013 10:53

Det har du da ret i.

måske http://www.snapfiles.com/get/mousecontroller.html kan bruges
Brugeravatar
Klattrup

Geografisk sted: Rudkøbing

Indlægaf olelud » lør nov 16, 2013 11:12

Det program gør ikke det jeg ønsker det optager bare tidligere musepilebevægelser!
Det jeg beder om er et program, hvor jeg med et tastetryk sætter en i forvejen programmeret
pile rute igang således at exekveringen udføres automatisk.Men tak for forsøg på hjælp?
VENlig HILsen OLELUD
olelud

Indlægaf Regmos » lør nov 16, 2013 16:46

Prøv denne lille ting fra PortableApps

http://portableapps.com/apps/utilities/tinytask_portable

PS. Glemte lige en ting.
Det er muligt din sikkerhed brokker sig over programmet. Det er en såkaldt falsk positiv, der skyldes at programmet gerne "vil selv", og det betragtes som mistænkelig adfærd.
Mvh. Regmos
Panda Free Antivirus, HitmanPro/HitmanPro.Alert, Windows Firewall Control og Norton Connectsafe
Brugeravatar
Regmos

Tilbage til Hjælp til alt