Jeg har fået et lidt mystisk problem med hjemmesiden for en udenlandsk boghandel. Pludselig kan jeg ikke komme ind på siden, hverken fra min børbare Windows 7 PC, min iPad, eller fra en gammel bærbar som kører Ubuntu. Jeg skal tilføje at jeg tidligere har været inde på den pågældende side mange gange.
Jeg har trådløst net, Wifi, i lejligheden, men for nylig stod den gamle router af, og jeg måtte købe en ny. Problemet fortsættter efter jeg havde fået ny router, men det var som sagt allerede begyndt da jeg havde den gamle router.
Nu ligger det sådan at jeg til brug i sommerhuset har endnu et wifi-system, der modtager signalet via radio. Det fungerer godt nok, men systemet er ikke nær så hurtigt som mit sædvanlige system hjemme i lejligheden. På dette alternative system kan jeg mærkeligt nok sagtens komme ind på den pågældende side. Hvorfor denne besynderlige forskel?
Jeg har prøvet at skrive til den pågældende boghandel, og de forstår ikke hvad der skulle være galt.
Jeg skal tilføje at jeg ikke har problmer med andre hjemmesider.
Mvh
munchped
Mozilla/5.0 (iPad; CPU OS 7_0_3 like Mac OS X) AppleWebKit/537.51.1 (KHTML, like Gecko) Version/7.0 Mobile/11B511 Safari/9537.53