Problemer med systemgendannelse

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Problemer med systemgendannelse

Indlægaf Tanja » tirs jan 28, 2014 22:33

Hej
Jeg har en pc der driller meget. Jeg kunne ikke tage ny opdatering til iTunes da den kommer med en fejl der omhandler Apple Mobile device. Jeg har prøvet om jeg kan slette eller reperere denne men det kan jeg heller ikke. Nu har jeg så prøvet om jeg kan systemgendanne men det vil den heller ikke lade mig gøre. Hvordan griber jeg det an.

Mozilla/5.0 (iPhone; CPU iPhone OS 7_0_4 like Mac OS X) AppleWebKit/536.26 (KHTML, like Gecko) GSA/3.2.0.25255 Mobile/11B554a Safari/8536.25
Tanja

Re: Problemer med systemgendannelse

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors jan 30, 2014 15:17

Hvilket styresystem har du på PC'en?

Hvad sker der, når du prøver at opdatere/slette/reparere iTunes? Hvis der kommer fejlmeddelelser, så giv os dem her (ordret).
Hvad sker er, når du prøver at lave en systemgendannelse? Hvis der kommer fejlmeddelelser, så giv os dem her (ordret).
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Tanja » ons feb 05, 2014 19:19

Hej

Jeg fik den desværre ikke til det men har indleveret den ved en operatør.
Men nu har jeg så fået problemer med min bærbare. Windows Update kan ikke søge efter opdateringer da tjenesten ikke kører skriver den men går jeg ind i skift indstillinger viser den at alt er normalt så hvad gør jeg. Den har ikke været anvendt i 2 år men alt andet er opdateret.
Venlig hilsen
Tanja
Tanja

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors feb 06, 2014 7:50

Med hensyn til Windows Update, så tjek denne side: http://support.microsoft.com/kb/2730071/da
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt