Hvordan slette et bestemt program

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Hvordan slette et bestemt program

Indlægaf Kjeld_h » tors apr 10, 2014 23:18

Hej Ludvigs Hjørne

Jeg har en HP bærbar, med Win 7 og med et program kaldet HP Advisor, som der var for-installeret i pc’en.
Jeg vil meget gerne slette programmet, da det bevirker, at pc'en er meget længe om at starte op, fordi programmet først skal åbne, før man kan komme i gang med at arbejde med pc’en.
Er der nogen af jer der ved, hvad dette program gør godt for (er det bare en ”reklame” som HP har lagt på maskinen), eller har det en vigtig funktion? Hvis ikke - er der så nogen der ved, hvordan jeg kan slette det?

Venlig hilsen
Kjeld

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; Trident/7.0; rv:11.0) like Gecko
Kjeld_h

Re: Hvordan slette et bestemt program

Indlægaf stoney » søn apr 13, 2014 16:11

Kjeld_h skrev:Hej Ludvigs Hjørne

Jeg har en HP bærbar, med Win 7 og med et program kaldet HP Advisor, som der var for-installeret i pc’en.
Jeg vil meget gerne slette programmet, da det bevirker, at pc'en er meget længe om at starte op, fordi programmet først skal åbne, før man kan komme i gang med at arbejde med pc’en.
Er der nogen af jer der ved, hvad dette program gør godt for (er det bare en ”reklame” som HP har lagt på maskinen), eller har det en vigtig funktion? Hvis ikke - er der så nogen der ved, hvordan jeg kan slette det?

Venlig hilsen
Kjeld

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; Trident/7.0; rv:11.0) like Gecko

Prøv at downloade Revo uninstaller.Når du har installeret Revo følg så brugsanvisningen til afinstallation.
Kører computeren ikke godt bagefter bruger du blot et gendannesespunkt inde i gendannelse og computeren er som før.
stoney
stoney

Geografisk sted: jylland

Re: Hvordan slette et bestemt program

Indlægaf Gæst » tors apr 17, 2014 13:50

Hej Stoney

Mange tak - jeg prøver.

Mvh
Kjeld
Gæst

Tilbage til Hjælp til alt