Afslutning af program

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Afslutning af program

Indlægaf Snowman36 » søn aug 10, 2014 8:47

Jeg har en Compaq mini 700 Netbook , kører med XP.

Jeg har længe fået beskeden i afslutning af program med disse 2 "ccSvcHst" og "Dropbox.exe" og ganske få gange "BTK track (et eller andet)"

Den kører langsomt og en genstart, sommetider skal der 2 genstarter til og netbooken kører normalt igen.

Hvor og hvordan kan jeg ændrer det og slippe for afslutning af program?

Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/36.0.1985.125 Safari/537.36
Snowman36

Re: Afslutning af program

Indlægaf Kim Ludvigsen » man aug 11, 2014 7:21

Får du de pågældende beskeder, uanset hvilket program du afslutter?

Bruger du Norton som sikkerhedsprogram?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Snowman36 » man aug 11, 2014 7:34

ccSvcHst er der altid uanset hvad jeg har lavet.
Dropbox.exe er der ofte har og har været mere aktivt de sidste par uger.
Ja, Norton internet security.
Snowman36

Indlægaf Kim Ludvigsen » man aug 11, 2014 7:49

Jeg skal lige være helt sikker, får du fejlene med "ccSvcHst" og "Dropbox.exe" også når du fx lukker Chrome?

Har du mulighed for at tage et skærmbillede, så vi kan se fejlmeddelelserne?

Du kan finde en vejledning til at tage og uploade skærmbilleder her:
http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Hvor ... et_billede
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Snowman36 » man aug 11, 2014 8:42

Billede

"ccSvcHst" kommer og forsvinder lynhurtigt, så jeg ikke kan nå at tage et skærmdump.

Hver gang jeg har brugt google chrome, får jeg disse fejl.

Jeg bruger kun google chrome. Lavede en test, hvor jeg genstartede uden at starte chrome op og der kom "ccSvcHst og dropbox.exe" ikke.
Snowman36

Indlægaf Kim Ludvigsen » man aug 11, 2014 9:22

Underligt, normalt skulle forskellige programmer ikke påvirke hinanden på den måde. Er det kun ved lukning af Chrome, fejlmeddelelserne kommer, eller også hvis du fx lukker Notesblok eller et spil?

Hvis det kun er Chrome, så kan det skyldes, at de to programmer har installeret udvidelser til Chrome, og at der så er et problem i den forbindelse. Prøv i Chrome at klikke på menuknappen (den med de tre vandrette streger), klik så på Værktøjer på menuen og Udvidelser på undermenuen. Du så vist en liste over installerede udvidelser. Hvis du har Norton og Dropbox på listen, så prøv at fjerne fluebenet ud for Aktiveret.

Hvis du ikke har Norton og Dropbox installeret som udvidelser, så prøv at geninstallere Chrome.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Snowman36 » man aug 11, 2014 15:19

Norton og Dropbox var ikke installeret som udvidelser, (står der ikke overhovedet) det eneste i udvidelsen var adblock plus 1.8.3 aktiveret i udvidelsen.

Derefter afinstallere og geninstallere chrome. Nu er google dukumenter 0.7 aktiveret i udvidelsen og adblock plus, som jeg netop har geninstallere.

Chrome benyttet og har genstartet igen og igen er dropbox.exe og ccSvcHst kommet med i afslutning af program.

Det ser ud til noget norton problemer, tror jeg?
Snowman36

Indlægaf Kim Ludvigsen » man aug 11, 2014 15:29

Jeg tror også, det er Norton som driller, men det burde stadig ikke kunne trække Dropbox med. Du kan prøve at slå Norton fra midlertidigt for at tjekke, om det gør nogen forskel.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt