firefox

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

firefox

Indlægaf rambo » søn apr 22, 2007 16:06

Når jeg er logget ind på jp.dk, og jeg så forsøger at logge ind på et af videoklippene på siden kan det ikke lade sig gøre,når jeg så lukker den fremkomne box blokkerer firefox og computeren skal genstartes.Hvad gør jeg?
rambo

Re: firefox

Indlægaf rambo » søn apr 22, 2007 20:59

rambo skrev:Når jeg er logget ind på jp.dk, og jeg så forsøger at logge ind på et af videoklippene på siden kan det ikke lade sig gøre,når jeg så lukker den fremkomne box blokkerer firefox og computeren skal genstartes.Hvad gør jeg?

Det er webtv jeg mener.
rambo

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn apr 22, 2007 21:15

Så vidt jeg kan se, benyttes Windows Media Players plugin og muligvis også Java til at afspille video på JPs side. Kan du se video med Windows Media Player på andre sider?

Får du en fejlmeddelelse, når du forsøger at hente videoen?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

firefox

Indlægaf rambo » man apr 23, 2007 21:40

Kim Ludvigsen skrev:Så vidt jeg kan se, benyttes Windows Media Players plugin og muligvis også Java til at afspille video på JPs side. Kan du se video med Windows Media Player på andre sider?

Nej,boxen med webtv samt firefox går istå,når jeg så har lukket webtv og firefox og derefter vil genstarte firefox kommer der en box frem hvori der står at computeren skal genstartes. Samtidig vises javaikonet på taskbaren.
rambo

Re: firefox

Indlægaf rambo » man apr 23, 2007 21:44

rambo skrev:
Kim Ludvigsen skrev:Så vidt jeg kan se, benyttes Windows Media Players plugin og muligvis også Java til at afspille video på JPs side. Kan du se video med Windows Media Player på andre sider?

Nej,boxen med webtv samt firefox går istå,når jeg så har lukket webtv og firefox og derefter vil genstarte firefox kommer der en box frem hvori der står at computeren skal genstartes. Samtidig vises javaikonet på taskbaren.

media player kører fint
rambo

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne