overføre sms fra samsung galaxy s3 til pc

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

overføre sms fra samsung galaxy s3 til pc

Indlægaf eaaj » lør nov 29, 2014 15:01

Hvordan kan jeg overføre sms fra MIN SAMSUNG GALAXY S3 til min pc? Jeg har kies 3, men kan ikke finde ud af det.

Jeg er blevet snydt et en sælger, som svindler på nettet. Politiet skal have en kopi af mine mails, for at kan gå videre. Manden udgiver sig for Anders Larsen fra padborg. Jeg har både hans telefonnummer og kontonummer, men de er falske. Jeg har talt med den rigtige Anders. Jeg var nr. 3 som ringede efter mine varer!!! :-((

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/39.0.2171.71 Safari/537.36
eaaj

Re: overføre sms fra samsung galaxy s3 til pc

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør nov 29, 2014 16:34

Sikke noget. Jeg håber, at du ikke har mistet alt for meget.

Jeg ville nok først og fremmest spørge politiet, hvordan de gerne vil have SMS'erne, når de skal bruges som bevis. Måske de skal videresendes til dem. Hvis du overfører dem til computeren, er det nemmere at lave numre, og så er beviset måske ikke så meget værd.

Når det er sagt, så kan du overføre ved hjælp af appen SMS backup & Restore:
https://play.google.com/store/apps/deta ... tore&hl=da

Appen kan lave en backup på telefonens simkort eller et SD-kort. Du kan også overføre til en computer via mail, dropbox og Google Drive, men det kræver installation af endnu en app. Dette får du besked om inde fra SMS backup & Restore. Begge apps er gratis, og på dansk.

SMS backup & Restore vil have adgang til lidt mere, end jeg bryder mig om - men jeg er også ekstrem i den henseende. Hvis du ikke har brug for fremtidig backup, så slet begge apps efter brug.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf eaaj » lør nov 29, 2014 18:13

jeg ved ikke hvordan jeg gjorde, men pludselig kunne jeg se en backup på telefonen. Den fik jeg, med besvær, over på pc. SMS ligger stadig på telefonen. Jeg har anmeldt ham til politiet. Det er gudskelov kun 350,- det drejer sig om - men drøn ærgerligt at blive snydt, når man selv er ærlig og GODTROENDE! Jeg var nr. 3 som ringede til den rigtige person. Han var omkring 80 år, så ham tror jeg på.
eaaj

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør nov 29, 2014 19:04

Ja det er surt. Men du skal nok være glad for at det ikke er mere. Man hører ofte om nogle som tror de har købt en iPhone eller lignende og så er det helt andre beløb. Forhåbentlig kan politiet finde og stoppe ham.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne