Problemer med dette websteds sikkerhedscertifikat.

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Problemer med dette websteds sikkerhedscertifikat.

Indlægaf BSP » man jun 22, 2015 18:58

Hej Ludvig.
Så har jeg igen problemer. Jeg har købt ny pc med Windows 8.1 styrings system og jeg har sikkert trykket på noget forkert, min fornemmelse. Når jeg forsøger at gå ind på et websted bl.a. Facebook og Google, får jeg en advarsel op og kan så ikke komme ind. Det mærkelige er det ikke er alle websteder. Et af stederne er Google, når advarslen kommer og jeg trykker på "fortsæt til dette websted (anbefales ikke) og jeg trykker der, kommer jeg ind, men det gør jeg ikke de andre steder jeg forsøger. På jeres side HER, kommer der også en rude op. I den står ordret (Noget indhold blev blokeret, fordi det ikke var signeret af et gyldigt sikkerhedscertifikat.) men jeg har ingen problemer med at komme ind på jeres forside Jeg ville havde vedhæftet et klip af advarslen på, men det kan man vist ikke.
Jeg håber du også kan hjælpe mig med dette her.
Mvh.
Bjarne.

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; Trident/7.0; rv:11.0) like Gecko
BSP

Re: Problemer med dette websteds sikkerhedscertifikat.

Indlægaf Kim Ludvigsen » man jun 22, 2015 19:28

Problemet kan skyldes en forkert dato eller tidszone på computeren. Jeg kender ikke så meget til Windows 8.1, men jeg vil tro, at du kan komme ind til indstillingerne for både dato og tidszone ved at dobbeltklikke på uret i Windows.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt