hp deskjet printer 845c

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

hp deskjet printer 845c

Indlægaf shogun » man sep 07, 2015 18:42

Jeg efterlyser nogle brugere der har samme problem med hp deskjet printer 845 c som mig.
Jeg har haft min printer i nogle år uden problemer men da jeg for første gang skulle printe billeder ud blev resultatet dårligt, grynede osv.Jeg har brugt fotopapir ,indstillet printeregenskaber osv. billederne på computeren er i orden, så fejlen ligger i printeren.Som sagt er printeren nogle år gammel ,og jeg er gået fra XP til Windows 7 og ny computer med Windows professionel ,så tror I at jeg mangler en opdatering eller driver, og hvordan finder jeg ud af det????? Måske en geninstallering af printer ??

med venlig hilsen
kaj

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; Trident/7.0; MDDSJS; rv:11.0) like Gecko
shogun

Re: hp deskjet printer 845c

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs sep 08, 2015 0:15

Prøv at klikke på Filer => Udskriv... i det program, du udskriver fra. Du skulle nu kunne vælge forskellige indstillinger for udskrivningen. Min printer er en anden version, men du har sikkert et faneblad, der hedder Billedkvalitet. Hos mig er der som standard valgt Normal, prøv at vælge Best eller High-Resolution Photo.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf shogun » tirs sep 08, 2015 10:02

Hej Kim tak for dit svar.Jeg havde gjort bl.a det som du foreslår. Jeg har fået bekræftet at jeg havde alle mine valg på printerindstillinger rigtige ,så det må være printeren der evt. mangler en opdatering eller en driver,måske i overgangen fra XP til Windows 7 , som sagt har jeg været meget tilfreds med den i mange år men jeg har aldrig printet billeder på fotopapir før.Måske køber jeg en ny printer ,de er jo ikke så dyre men det at finde fejlen på min 845c går jeg meget op i.

med venlig hilsen

Kaj
shogun

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs sep 08, 2015 11:43

Måske lige et dumt spørgsmål: Hvilken opløsning har billederne? Hvis de har en lav opløsning, kan det være derfor, de udskrevne billeder er grynede.

Du kan også prøve, om der findes en nyere driver på producentens hjemmeside. Men det, at du kan skrive ud i dårlig kvalitet, får mig til at tvivle på, at det er driveren, der driller.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf shogun » tirs sep 08, 2015 13:00

Hej Kim
Som du har skrevet til mig et par gange-der findes ingen dumme spørgsmål , og jeg sætter stor pris på din/jeres hjælp. Billederne har en opløsning på 3000 x 2000 pixels.
Jeg har været inde på HP´s hjælpeside og downloadet nogle hjælpeprogrammer som har gennemgået min printer , og du har nok ret der ser ikke ud til at mangle drivere.Jeg håber at jeg får kontakt med nogle har en 845c printer , men du/I er velkommen til at komme med gode råd , det har hjulpet mig meget i tidens løb.Jeg er også gået ind på HP´s debat/hjælpeside som er på engelsk, så må jeg se hvad der sker her også.

mvh
Kaj
shogun

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs sep 08, 2015 13:13

Ok, men den opløsning, burde det ikke være et problem. Jeg håber, du får yderligere hjælp fra andre her eller i HP's forum.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt