opsætning af indbakken

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

opsætning af indbakken

Indlægaf Dorte » lør okt 03, 2015 13:59

Hej. Du har før hjulpet mig, så det håber jeg du vil gøre igen. Jeg har fået ændret min PC fra erhverv til privat, hvilket jo gør at Thunderbird og Firefox skal opsættes forfra igen. Nu har jeg forsøgt i lang til at finde ud af hvordan jeg sætter min mail/indbakke op, så udanset hvad jeg gør når jeg har en mail åbne (sletter, sender, svarer o.s.v) så kommer jeg altid tilbage til indbakken, i stedet for nu, hvor den næste email automatisk åbnes.
På forhånd tak.
Dorte

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:41.0) Gecko/20100101 Firefox/41.0
Dorte

Re: opsætning af indbakken

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors okt 22, 2015 5:36

Hej Dorte

Undskyld det meget sene svar. Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår, hvad du vil. Hvis du befinder dig i en mappe med navnet Familie, og du sletter en mail - vil du så at der skiftes automatisk tilbage til indbakken? Jeg kan ikke se, at dette skulle være specielt praktisk.

Hvis du derimod befinder dig i indbakken og blot vil forhindre åbning af den næste meddelelse, findes der en udvidelse, der kan hjælpe. I hvert fald, hvis det er efter sletning af en anden meddelelse:
https://addons.mozilla.org/en-US/thunde ... on-delete/

Men uanset hvad, så må det næsten have fungeret på samme måde i din gamle opsætning.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Re: opsætning af indbakken

Indlægaf Dorte » søn nov 01, 2015 12:30

Hej Kim.

Det virkede fint. Undskyld jeg fik stillet spørgsmålet kryptisk, men det kan nogle gange være svært at formulere:-)

Mit problem var som du beskrev :"Hvis du derimod befinder dig i indbakken og blot vil forhindre åbning af den næste meddelelse, findes der en udvidelse, der kan hjælpe. I hvert fald, hvis det er efter sletning af en anden meddelelse:
https://addons.mozilla.org/en-US/thunde ... on-delete/"

og løsningen virkede.

Tak

Venlig hilsen
Dorte
Dorte

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne