Ingen lyd på DR

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Ingen lyd på DR

Indlægaf Axel » tors jul 05, 2007 14:57

Hej Kim,
-tak for screamer! men der er ingen lyd på den heller. Jeg får fejlmeddelelsen: "Ukendt stream-type"?

Har du et tip?

hilsen,

Axel :D
Axel

Re: Ingen lyd på DR

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors jul 05, 2007 15:10

Axel skrev:tak for screamer! men der er ingen lyd på den heller. Jeg får fejlmeddelelsen: "Ukendt stream-type"?

Hvilken station har du prøvet med?
Prøv evt. lidt forskellige stationer (både DRs og andre stationer) for at se, om du får samme fejl.

Prøv at klikke på menupunktet Log, så får du åbnet et vindue, hvor man kan se, hvad der sker "bag facaden". Her kan der risikere at være en mere udførlig fejlbeskrivelse.

P.S. Når du svarer, så klik på knappen Citer eller Skriv indlæg. Så holdes indlæggene i den samme tråd.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Ingen lyd på DR

Indlægaf Axel » tors jul 05, 2007 15:10

hej igen,

-undskyld jeg var lidt for hurtig til at svare,- har nu fundet ud af at bruge screamer,- mange tak

hilsen,

Axel

Indlægaf Axel » tors jul 05, 2007 15:49

Axel skrev:hej igen,

-undskyld jeg var lidt for hurtig til at svare,- har nu fundet ud af at bruge screamer,- mange tak

hilsen,

-der er fortsat problemer. Nu virker screamer ok på alle de stationer jeg har prøvet; men efter ca 1 min går PC'en ned med "blå skærm"

Maskinen har ca 250 GB fri og 2 GB ram. Kan det være at samtidig med at jeg lytter indspilles der på ram-lageret, som når det er fyldt får maskinen til at gå ned??

Axel
Axel

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors jul 05, 2007 17:17

Axel skrev:-der er fortsat problemer. Nu virker screamer ok på alle de stationer jeg har prøvet; men efter ca 1 min går PC'en ned med "blå skærm"

Uha!

Axel skrev:Maskinen har ca 250 GB fri og 2 GB ram. Kan det være at samtidig med at jeg lytter indspilles der på ram-lageret, som når det er fyldt får maskinen til at gå ned??

Nej, det er nok mere sandsynligt, at det er et driverproblem i forbindelse med dit lydkort. På den blå skærm står der en fejlkode. Har du skrevet den ned?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt