zara skrev:Problemet som heldigvis har løst sig...det viste sig at være min chef som havde kludret i det...
Chefer kan man desværre aldrig gardere sig mod ...
zara skrev:Flash player kan åbenbart heller ikke instaleres. Om det alt hænger sammen med kopien er jeg ikke helt klar over men må formode det. Min egen IBM derhjemme er for nylig afgået ved døden, så jeg har bedt dem om at sende mig den originale windows jeg brugte til at formatere min egen med for nylig og håber at jeg eventuielt kan bytte demnne her kopi ud med den.
Flash Player tjekker ikke, om Windows er original, så problemet med installationen må skyldes noget andet. Men det vil være en rigtig god ide at få udskiftet kopien med en original Windows, så Windows Update kan bruges til at installere sikkerhedsrettelser.
Hvis det ikke er ret længe siden, du har installeret Windows på den nu døde IBM, skal du nok forvente at få et problem med at aktivere Windows. Hvis det er en fuld version, kan det sikkert klares med et telefonopkald til Microsoft (nummeret kommer frem på skærmen), men hvis du kun har en OEM-version af Windows, får du sikkert ikke lov at få den aktiveret.
Det vil måske være en god ide at tjekke, om det er en OEM-version, inden du installerer - ellers risikerer du at stå med en computer, der kun virker i 30 dage. Og det er trods alt værre end en computer, hvor det blot er Windows Update, der ikke virker.
Mvh.
Kim Ludvigsen