Kim Ludvigsen skrev:Hej Hanne
Kan du se tidligere historik via menuknap => Historik => Håndter historik?
Min mistanke er, at dine historikfiler er blevet beskadigede, men lad os lige se, om Jørgen dukker op, han ved garanteret præcist hvilke filer det i så fald kan være.
Men det er ikke historik-filerne, der håndterer starten sammen med Windows. Prøv lige at fjerne fluebenene i:
* Åbn tidligere vinduer og faneblade
* Åbn Firefox automatisk når din computer starter
Genstart Firefox, sæt fluebenene igen, og tjek så, om det har gjort nogen forskel.
Prøv også at ændre en anden indstilling i Firefox for at se, om du i det hele taget kan ændre indstillinger. Genstart efter ændringen, tjek, og ændr så indstillingen tilbage til det, du foretrækker.
Hej KimTusind tak for dit svar.
Jeg gjorde, som du foreslog: Fjernede de to flueben, det drejer sig om > genstartede > satte dem igen og åbnede et link > genstartede og vupti Firefox åbnede/startede, og det valgte link var der.
Det er så skønt, idet jeg roder med en side, hvor det er næsten umuligt at finde den relevante underside, og så er det jo mægtig rart, at den stadig er der, når jeg vender tilbage.
Måske er det irrelevant nu, men jeg vedhæfter et billede af, at jeg kan håndtere historikken.

- Dette er et billede af min historik