Seamonkey dansk version

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Seamonkey dansk version

Indlægaf steensc » fre sep 28, 2007 12:21

Hej
Kan man få Seamonkey i en dansk version.Jeg syntes at den engelske version er ganske god,men det ville trods alt være nemmere med en dansk version :oops:
Tak for den gode og hjælpsomme hjemmeside.

Mvh Steensc
Steensc
steensc

Geografisk sted: Hirtshals

Re: Seamonkey dansk version

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre sep 28, 2007 13:50

MozxillaDanmark, der står for oversættelse af de forskellige Mozilla-programmer, har simpelthen ikke arbejdskraft nok til at oversætte SeaMonkey. Det er et kæmpeprojekt, fordi SeaMonkey indeholder browser, e-mail og flere andre ting.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Seamonkey dansk version

Indlægaf Gæst » ons nov 28, 2007 11:01

Jeg er ny til disse Mozilla programmer. Har lige installeret Thunderbird på dansk, er den ens med den mailversion der er inkluderet i Seamonkey?
Hvis ja er Thunderbird så opdateret som den i Seamonkey? Så kan man jo mindst tage den danske Mailversion.
Er der nogen stor fordel ved at have hele pakken
Gæst

Re: Seamonkey dansk version

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons nov 28, 2007 12:30

De er ikke helt ens, men der er er mange lighedspunkter. Begge programmer opdateres løbende. Hvis der endelig er forskel i opdateringen, vil jeg tro, at Thunderbird opdateres hurtigst.

Fordelen ved pakken er, at den holder det hele samlet, hvis man alligevel vil bruge alle programmerne i den. Den er dog kendt for at være lidt mere nørdet end de enkeltstående programmer. Og så er den ikke oversat til dansk.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt