Kun for alle skal lægge mærke til hvad for nogle underlige ting NETSCAN har haft gang i.
http://netscan.research.microsoft.com/
Man kan søge på enhver gruppe - f.eks. "Soc.culture.israel og så se alle de mennesker, som er interesseret i den - deres e-mail adresser og profil.
Man kan søge på en adresse - rigtig eller fake - og så får man alle oplysninger om nyhedsgruppe aktivitet, alias for personen og hvad ved jeg.
Prøv f.eks sjr@NOTforMAIL.not eller hvad som helst andre.
Man kan også søge enkelte ord - "animal" f.eks. så kommer alle grupper om forskellige ting fra dyreverdenen + folks e-mail. osv.
Ja, det er da sjovt nok på en måde - Men også ret skræmmende.
For det er da en side der "Vil Noget" - Og jeg kendte den ihvertfald ikke, før jeg googlede på min egen e-mail adresse.
Personligt har jeg ingen ting "i klemme"
Men der er sikkert nogle, som fik lidt røde ører, hvis de vidste at man kunne følge deres spor
Og de folk der tror at en fake e-mail beskytter dem tager grundigt fejl.
Men prøv selv at kigge på denne undersøgelse, som løber fra 1/12007-5/31/2007 - Man kan sende Feedback står der - Og jeg overvejer meget at gøre det - Er bare lidt i tvivl om hvordan og hvorledes jeg vil gøre det - For jeg syntes helt afgjort at denne undersøgelse kræver et svar -
Hvorfor blev det gjort?
Det er naturligvis er det blevet gennemanalyseret af (Ja, hvem?) Man kan sikkert se hvilke mennesker som syntes at Saddaim Husseins skæbne var velfortjent og så den der syntes det modsatte, hvad ellers man så kan bruge det til ...
Ja - I og især dig, Kim må altså undskylde dette lange brev. Nu skal jeg nok lade være med det for fremtiden.