Jeg har forsøgt at oprette en ny e-mailkonto selv (plejer at få hjælpe til dette
Dette har desværre bevirket at jeg IKKE kan slette eller oprette denne konto færdig/korrekt. Der står i kontonavn: nobody on Local Folders. Jeg kan uden problemer omdøbe den til alt mulig andet.
Under denne konto er der kun diskplads og spamindstillinger, altså mangler der serverindstillinger, kvittering, sikkerhed, kopier & mapper og komposition & adressering.
Der står : Det følgende er en speciel konto. Der er ingen identiteter knyttet til den.
Jeg kan godt oprette en ny konto, da jeg har adgang til knappen Tilføj konto men vælg som standard og fjern konto har jeg ikke adgang til.
Jeg har forsøgt at oprette nye konti hvilket ikke er noget problem DOG kan jeg ikke se dem i min konto og mappeoversigt - det er kun under kontoindstillinger at de dukker op.
Når jeg så sender mails til de konti som jeg lige har oprettet, får jeg dem leveret i mappen: nobody on Local Folders - hvilket jeg IKKE vil have
Ved du hvordan jeg redder mig ud af dette ? så jeg igen får en, for mig, normalfungerende mappestruktur.
Mvh
Marlene