alhalma skrev:Kan Kompozer fjerne eller rydde ud i de stilark der er indlejret i det html-dokument, som er skrevet i Frontpage OG derefter uploades til domænet således at det kan redigeres i FCK-editoren i CMS-systemet?
Jeg kender desværre ikke FCK-editoren, så jeg ved ikke hvad der går galt, og jeg ved derfor heller ikke, hvordan man kan komme udenom dette. Jeg vil foreslå dig at lave en prøveside ved at kopiere en af de pågældende sider, kør den gennem KompoZer, giv den et nyt filnavn og upload den til domænet. Prøv så at rette med FCK-editoren.
Der findes også en funktion i KompoZers css-editor, hvor du kan udtrække interne stile til et eksternt stilark. Det gøres ved at markere et element, der har en inline stil. Højreklik på elementets tag i statuslinjen og vælg Inline stil. Du kan vælge at eksportere denne inline stil eller alle inline stile. Åbn herefter css-editoren og vælg stilarket i oversigten til venstre, du kan herefter eksportere det til et eksternt stilark.
Hvis det ikke virker, så kan du måske hente hjemmesiderne ind i din browser, markere alt på siderne og så indsætte det i FCK-editoren - hvis ellers den kan håndtere formateret indhold.