pdf fil måske til at samle ALT hjælp til Kompozer

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

pdf fil måske til at samle ALT hjælp til Kompozer

Indlægaf Rottweiler » tirs nov 06, 2007 0:50

Hej
Hvordan "samler" jeg ALT hjælp vedr. kompozer, så det bliver nemmere at feks. printe ud :oops:
Mvh.
Mads Nissen
Rottweiler

Geografisk sted: Danmark

Re: pdf fil måske til at samle ALT hjælp til Kompozer

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs nov 06, 2007 3:25

Du væbner dig med lidt tålmodighed. Jeg er ved at lave Nvu-siderne om til KompoZer. Jeg skulle egentlig have været færdig (undskyld til dem, der har ventet forgæves indtil videre), men det var en større opgave, end jeg regnede med. Jeg burde være færdig sidst i denne uge.

Siderne bliver dog ikke i pdf-format, men skulle alligevel være til at printe ud. Hvis du vil spare på det dyre printerblæk og have en pæn opsætning på tryk, så væbner du dig med endnu mere tålmodighed - jeg er nemlig også ved at lave et Libris-hæfte om KompoZer. Det kommer dog først til januar/februar.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Bare helt ok..

Indlægaf Rottweiler » tirs nov 06, 2007 3:35

Jammen det lyder godt og jeg takker, det var nu heller ikke for at kræve noget, det var såmænd bare et forslag. De ganske udemærkede vejledninger er der jo. Det er bare at læse dem og evt. printe dem ud en efter en, større er problemet heller ikke. :wink:
Mvh.
Mads Nissen
Rottweiler

Geografisk sted: Danmark

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne