Prolemer med Flashblock i Firefox 2.0.0.8 og 2.0.0.9

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Prolemer med Flashblock i Firefox 2.0.0.8 og 2.0.0.9

Indlægaf Hanne » lør nov 10, 2007 12:56

Efter opdatering til firefox 2.0.0.8 har jeg haft problemer med min flashblock 1.5.4.1, som jeg ellers er vildt glad for. Problemet er der stadig, efter jeg opdaterede til Firefox 2.0.0.9.

Jeg har en del spil, og når jeg klikker på flash-ikonet, kommer spillet ikke frem, der sker faktisk ingen ting. Det samme sker, når jeg forsøger at se flash-animationer på andre sites.

Når jeg deaktiverer flashblock, kan jeg spille spil etc. igen, men kan jeg få flashblock til at virke som den plejede?

Jeg har forsøgt mig med at af- og geninstallere flashblock, og jeg har Adobe Flash Player 9.0.47.0.

/Hanne
Hanne

Re: Prolemer med Flashblock i Firefox 2.0.0.8 og 2.0.0.9

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør nov 10, 2007 13:55

Hanne skrev:Jeg har forsøgt mig med at af- og geninstallere flashblock, og jeg har Adobe Flash Player 9.0.47.0.

Jeg kan desværre ikke sige, hvad der går galt. Det virker fint her med samme Flash og samme Flashblock. Og jeg har ikke andre løsningsforslag end dem, du allerede har forsøgt. Og dog. Du kan prøve at oprette en ny profil i Firefox, og så se, om problemet stadig er der.

Jeg har skrevet en guide til profilmanageren. Guiden er ikke helt up to date, men den burde stadig kunne bruges, selvom nogle af menupunkterne er ændret:
http://kimludvigsen.dk/programmer-inter ... nager.html

Du skal installere Flash og Flashblock igen i den nye profil. Virker det, kan du begynde at installere dine andre udvidelser, men installer dem en ad gangen, og tjek Flashblock-funktionen efter hver installation, så kan du se, hvis det er en anden udvidelse, der driller. Virker alt, kan du kopiere dine bogmærker fra den gamle profil til den nye profil, hvilket denne guide kan hjælpe med:
http://mozilladanmark.dk/wiki/Firefox/B ... forsvundet
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt