Mere firefox og google.dk

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Mere firefox og google.dk

Indlægaf Torkil » ons dec 05, 2007 11:50

Hej.
Jeg har lige en lille irriterende ting vedr. min startside, der, som så mange andres, er google.dk.
Er der en mulighed for at få den til ikke at komme med forslag til hvad jeg vil søge efter ?
Det er ikke søgefeltet ved siden af adresselinien, jeg mener, men selve siden. Jeg har forsøgt at sætte browser.search.suggest.enabled til false, men den foreslår stadig ....
Hvad kan jeg gøre ?
Torkil

Re: Mere firefox og google.dk

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors dec 06, 2007 22:10

Torkil skrev:Er der en mulighed for at få den til ikke at komme med forslag til hvad jeg vil søge efter ?

Du kan slå "huskeren" fra: Klik på menupunktet Funktioner => Indstillinger => Privatliv => fjern flueben ud for Husk hvad jeg indtaster ...
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Torkil » man dec 10, 2007 21:22

Hej igen.

Har du andre forslag, for der er ikke flueben i det felt, og den kommer stadig med f.eks. kimludvigsen.dk som forslag :lol: når jeg skriver kim ... ???
Torkil

Indlægaf Kim Ludvigsen » man dec 10, 2007 23:38

Torkil skrev:Har du andre forslag, for der er ikke flueben i det felt, og den kommer stadig med f.eks. kimludvigsen.dk som forslag :lol: når jeg skriver kim ... ???

Jeg tør ikke sige, hvorfor det er tilfældet. Hos mig kommer den med forslag, når jeg har flueben ud for feltet, og der kommer ingen forslag, når jeg fjerner fluebenet.

Du kan evt. prøve at spørge i MozillaDanmarks Firefox forum:
http://forum.mozilladanmark.dk/viewforum.php?f=1
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Karl Erik » tirs dec 11, 2007 0:04

Måske skal du slette de gemte formularinformationer. Det gør du nederst samme sted. Check "Indstillinger" før du trykker "Ryd nu".
Karl Erik
Karl Erik

Geografisk sted: Hirtshals

Tilbage til Hjælp til alt