optiMAL skrev:Sorry! Jeg skal selvfølgelig lade profiles.ini ligge på den interne disk, så programmet kan finde den der!
optiMAL skrev:Hej igen! Havner adressekartoteket automatisk på min eksterne disk, når jeg har lagt profilen der?
optiMAL skrev:Hej igen!
Hvad skal jeg ændre i opsætningen for at kunne gå online med Thunderbird andre steder end i mit eget Arrownet-netværk derhjemme? Jeg vil meget gerne kunne checke mine mail-konti og mine nyhedsgruppeabonnementer andre steder fra som fx nu, hvor jeg sidder på et hotel.
optiMAL skrev:Nej, det drejer sig ikke umiddelbart om noget bestemt. Jeg har faktisk lige downloaded dit hæfte fra Libris
optiMAL skrev:Det der er vigtigt for mig er, at jeg let kan bruge to pcer til at checke mine mails på, uden at nogle mails kommer til at ligge på den ene pc og andre på den anden.
optiMAL skrev:Nu vil jeg bare gerne finde en måde, så jeg også kan sende mails fra andre steder, end min hjemadresse. Som du skrev, så er det let nok at hente mails. Men jeg må skulle have fat på fx hotellets smtp-adresse, eller hvad?
optiMAL skrev:Kan jeg lægge denne ind et sted, så alle mail-konti bruger denne, hvis den viser hul igennem?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster