Problem med MULTIMEDIEKORT!

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Problem med MULTIMEDIEKORT!

Indlægaf Theo » søn jan 13, 2008 17:37

Hej :D
Jeg har pludselig fået problemer med at afspille CD-ROM spil.
Da jeg gik ind i "Enhedsorienteringen" kunne jeg se at der mangler "noget" til mit multimediekort.
Hvad er multimediekortet?
eller
Er det mit grafikkort
eller
noget med bundkortet?
eller :?: :?:
Kan nogen ud fra det billede jeg har lagt herunder, måske give nogle hints til hvad jeg skal søge efter/gøre??

Billede

Jeg har prøvet at geninstallere automatisk men det kan ikke lade sig gøre.
Med venlig hilsen
Theo Lyngby
Theo

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Jan Krag » man jan 14, 2008 16:59

Hej
Jeg tror det er dit lydkort, prøv at lukke computeren, tag strømmen fra i et minut, sæt strømmen til igen, og start computeren op.
Computeren kigger kun efter nye enheder på bundkortet, når den starter op fra nul.
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag

Indlægaf Theo » tirs jan 15, 2008 20:28

Nej det er ikke bundkortet - så.
For jeg prøvede selvfølgelig dit forslag Jan.

Vedr. lydkort: Burde min fejl så ikke stå under "Enheder til lyd, billede....osv" hvis det havde noget med lydkortet at gøre??
Med venlig hilsen
Theo Lyngby
Theo

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs jan 15, 2008 20:39

Theo skrev:Vedr. lydkort: Burde min fejl så ikke stå under "Enheder til lyd, billede....osv" hvis det havde noget med lydkortet at gøre??

Jo, og det er nok heller ikke dit cd-drev, for det burde stå under DVD-/Cd-rom-drev. Du har måske en anden enhed installeret? Jeg har samme fejl i min enhedshåndtering på grund af et tv-kort, som ikke genkendes af styresystemet.

Jeg tror ikke, den pågældende fejl har noget med dine afspilningsproblemer at gøre. Hvad sker der, når du prøver at spille cd-rom-spil? Får du nogen fejlmeddelelser?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt