Har i dag forsøgt at installere Thunderbird på min comp.2 (een bruger) som extra mailkonto uden at importere fra Outlook Express,- fra Kim Ludvigsen's
Installeringen mislykkedes imidlertid gr.forkert kode til pop3.
snegom
Kim Ludvigsen skrev:Du har sikkert tastet oplysningerne forkert. Klik på menupunktet Funktioner => Kontoindstillinger => markér Serverindstillinger i oversigten til venstre => ud for Servernavn skal der stå pop3.mail.dk, og ud for brugernavn skal dit 12-cifrede brugernavn stå. Første gang du forsøger at hente mails, skal du indtaste adgangskoden, og den skal selvfølgelig også være korrekt indtastet (husk forskellen på små og store bogstaver).
snegom skrev:Hvilken af de to adgangskoder skal jeg anvende?
Klattrup skrev:snegom skrev:Hvilken af de to adgangskoder skal jeg anvende?
Du skal bruge password koden.
snegom skrev:Skulle jeg ha'anvendt en anden hjemmelavet E-mailadresse i stedet for den jeg har til OE?
Kim Ludvigsen skrev:snegom skrev:Skulle jeg ha'anvendt en anden hjemmelavet E-mailadresse i stedet for den jeg har til OE?
Jeg er ikke helt med på, hvad du mener, så med forbehold for, at jeg ikke misforstår dig: Du skal benytte den mailadresse, som du vil have andre skal skrive til. Hvis du bruger en hjemmelavet adresse - altså en adresse, som ikke eksisterer - så kan andre jo ikke svare på dine mails.
Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 5 gæster