afinstallation

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

afinstallation

Indlægaf Gæst » man feb 18, 2008 20:53

Hej Ludvig
Jeg installerede screamer radio..men vil gerne afinstallere den igen.Min pc, vista home basic nægter at udføre ordren,hvad gør jeg arme ikke nørd nu.
Med venlig hilsen
Ole kramer
Gæst

Re: afinstallation

Indlægaf Kim Ludvigsen » man feb 18, 2008 21:05

Får du nogen fejlmelding? Jeg vil gætte, at du får besked om, at ikke alle filer kan slettes, og det er i så fald fordi, jeg har skrivebeskyttet stationslisten.

Hvis det er den fejlmelding, du får, behøver du egentlig ikke foretage dig noget. Genveje m.m. skulle gerne være væk, og du har blot en mappe, der fylder mindre en 1 MB, liggende.

Du kan selvfølgelig også slette mappen manuelt, hvis du vil holde lidt orden på systemet. Du skal blot slette mappen "c:\programmer\Screamer Radio". Du skal muligvis først slette indholdet i mappen. Men slet kun mappen, hvis genveje m.m. allerede er slettet.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » man feb 18, 2008 23:36

Får du nogen fejlmelding? Jeg vil gætte, at du får besked om, at ikke alle filer kan slettes, og det er i så fald fordi, jeg har skrivebeskyttet stationslisten

Hej Kim.
Undskyld jeg kom til at kalde dig Ludvig,det var ikke tilsigtet.
Tak for svar.
Afinstallationsprogram kender ikke formatet og kan derfor ikke fjerne det.Jeg fjerner så meget jeg kan.
Aftenhilsen
Ole
Gæst

Indlægaf Kim Ludvigsen » man feb 18, 2008 23:42

Anonymous skrev:Undskyld jeg kom til at kalde dig Ludvig,det var ikke tilsigtet.

Det er skam helt i orden. Hjemmesiden hedder jo Ludvigs Hjørne, og jeg hedder også ludvig i min mailadresse.

Anonymous skrev:Afinstallationsprogram kender ikke formatet og kan derfor ikke fjerne det.Jeg fjerner så meget jeg kan.

Så vidt jeg ved, gemmer programmet ikke noget andre steder end i sin egen programmappe, så hvis du sletter den og de genveje, du har fået oprettet, så burde alle spor være væk - og dog, du risikerer stadig at have programmet stående i Windows' Tilføj eller fjern programmer-funktion.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

afinstal. af radio

Indlægaf Gæst » man feb 18, 2008 23:57

Nu er alt slettet også Mappen..tak endnu engang
Vender helt sikkert tilbage
Nattehilsen
Ole
Gæst

afinstal.radio

Indlægaf Gæst » tirs feb 19, 2008 0:04

ps...lagt et link til din glimrende hjemmeside fra min hjemmeside: www.teamtico1.dk
Gæst

Liste med fortrukne stationer

Indlægaf Gæst » lør apr 05, 2008 10:20

Hej Ludvigs Hjørne

Har installeret Screamer Radio på pc. Den har selv vagt nogle fortrukne programmer. Forsøgt at redigere i fortrukne, men dette er ikke muligt. Får fejlbesked om at filen ikke findes, hvad kan jeg så prøve?
Jeg er almindelig bruger, ingen nørd.

Med venlig hilsen
Belinda
bu@svendborgmail.dk
Gæst

Re: Liste med fortrukne stationer

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør apr 05, 2008 10:41

Anonymous skrev:Har installeret Screamer Radio på pc. Den har selv vagt nogle fortrukne programmer.

Hvad mener du med at den har valgt nogle foretrukne programmer? Mener du, at der allerede ligger stationer inde under Foretrukne i Screamer Radio?

Anonymous skrev:Forsøgt at redigere i fortrukne, men dette er ikke muligt. Får fejlbesked om at filen ikke findes, hvad kan jeg så prøve?

Hvordan har du forsøgt at redigere i Foretrukne? Og hvad er det, du vil opnå?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt