firefox: side og bogstaver følger ikke med

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

firefox: side og bogstaver følger ikke med

Indlægaf tyld » søn feb 24, 2008 18:04

Hej Kim.

Jeg har det problem, at når jeg har været inde i firefox et stk. tid, (måske 10-20 min) så begynder næsten alt ting at halte bagefter, når jeg bruger scrollhjulet på musen så følger siden ikke med, men halter bagefter, og jo længer tid jeg har været ind på firefox,jo længer tid er om at følge med, det samme sker når jeg skriver en tekst, der kan jeg skrive 3,4og 5 bogstaver før de viser sig på skærmen, skal lige sige at der er intet i vejen når jeg bruger windows explore IE7 hvad kan der være i vejen i firefox.

Hilsen Tyld. (Klaus.
tyld

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn feb 24, 2008 18:12

Prøv at starte Firefox i fejlsikret tilstand for at se, om problemet stadig opstår.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf tyld » søn feb 24, 2008 18:46

Ja nu har jeg startet op i fejlsikker tilstand, og har været på i ca 20 min. og jeg har tændt for net-radio, og haft flere faneblade, oppe og brugt to sider med animationer, og nu er der ikke noget i vejen, så der må jo være et eller andet som jeg har liggende i firefox som spænder ben, men hvad det ved jeg ikke, er der noget som plejer at gi problemer som jeg eventuelt kunne afinstallere.

Hilsen Tyld. (Klaus)
tyld

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn feb 24, 2008 19:49

Du er nok nødt til at gå den lange vej:

Start Firefox op i normal tilstand, og slå alle udvidelser fra. Slå så én udvidelse til, og test, om problemet attter viser sig. Gentag, indtil problemet viser sig, og du har dermed fundet den skyldige udvidelse.

Normalt er det kun lettere besværligt at finde en skyldig udvidelse på denne måde, men det er jo lidt mere besværligt i dit tilfælde, fordi problemet først opstår efter et stykke tid.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf tyld » søn feb 24, 2008 21:21

Hej Kim.

Jeg takke for dit svar, og så vil jeg begynde at gå den tunge vej, jeg går ud fra ar det er det der står under det link du sendte tidligere.

Hilsen Tyld. (Klaus)
tyld

Tilbage til Hjælp til alt