siger at brugernavn er optaget

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

siger at brugernavn er optaget

Indlægaf queen » søn aug 27, 2006 17:32

Hej
da jeg skulle sende det andet indlæg, og jeg skrev mit brugernavn, som jeg er reg. med i Ludvig´s Hjørne, kunne indlægges ikke sendes der kom en besked om at det brugernavn er optaget, så jeg har lavet et midlertidig, men skal jeg ikke bruge mit rigtige brugernavn ???????
queen

Re: siger at brugernavn er optaget

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn aug 27, 2006 18:10

Hvor skriver du brugernavnet? I et indlæg eller når du vil logge in?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » søn aug 27, 2006 20:08

Hej kim
jeg loggede på, med mit brugernavn og på et tidspunkt ville jeg skrive mit spørgsmål om nvu og da fik jeg den meddelse om at det var optaget
Hanne
Gæst

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn aug 27, 2006 20:24

Anonymous skrev:jeg loggede på, med mit brugernavn og på et tidspunkt ville jeg skrive mit spørgsmål om nvu og da fik jeg den meddelse om at det var optaget

Jeg må erkende, at jeg ikke ved, hvad der går galt. Hvis du er logget ind, skal du ikke skrive dit brugernavn nogen steder. Prøv at tjekke øverst på siden, om du er logget ind. På billedet kan du se, hvordan det ser ud, når du er logget ind. Du har et link, der hedder "Logout", og dit brugernavn står til højre herfor.

Billede

Hvis du ikke er logget ind, er der i stedet et link, der hedder "Login".
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf queen » søn aug 27, 2006 22:09

Hej Kim
Nu har jeg lige logget mig ind, og der står ikke noget bag "login" i overskrften, ??

Hilsen
Hanne
queen

Indlægaf queen » søn aug 27, 2006 22:11

Hej
Ser lige at du skriver logout, men der står kun login
hilsen
hanne
queen

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn aug 27, 2006 23:08

queen skrev:Ser lige at du skriver logout, men der står kun login

Prøv at klikke på login. Du bliver så sikkert præsenteret for et par felter, hvor du skal skrive dit brugernavn og din adgangskode.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Queen » man aug 28, 2006 17:26

Hej kim
Ja, det gør jeg, og også før jeg skrev dette og alligevel står der ikke logout, men stadig login
óg jeg kunne ikke sende denne med mit brugernavn så kom teksten at det er allerede taget
Hilsen
Hanne
Queen

Indlægaf Kim Ludvigsen » man aug 28, 2006 17:36

Queen skrev:Ja, det gør jeg, og også før jeg skrev dette og alligevel står der ikke logout, men stadig login

Så er du stadig ikke logget ind.

Har du udfyldt med brugernavn og adgangskode, efter du har klikket på Login?

Hvad sker der herefter? Beskriv gerne helt nøjagtigt, hvad der kommer på skærmen og hvad du gør.

Jeg kan godt slette din hama-konto, så du kan oprette den på ny, men jeg er ikke sikker på, at det vil gøre nogen forskel.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf queen » man aug 28, 2006 21:22

Hej Kim
jeg går i forum index-trykker på log in- udfylder hama, den kommer selv med koden- sætter hak - og trykker login- går i hjælp til ludvigs hjørne- og der står stadig kun login, kan du ikke prøve at slette mig, så kan jeg jo oprette mig igen,
hilsen
hanne
queen

Indlægaf Kim Ludvigsen » man aug 28, 2006 21:47

queen skrev:kan du ikke prøve at slette mig, så kan jeg jo oprette mig igen

Det er hermed gjort. Jeg håber, det hjælper.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

updata Ad-aware

Indlægaf queen » søn sep 03, 2006 21:54

Hej kim
når jeg vil lave en update fremkommer der at der er en nyere version 1.06 og jeg kommer så ind på deres side, men så kan jeg ikke finde ud af hvor jeg downloader den gratis version, jeg har prøvet at installere programmet igen men det er den gamle version der fremkommer, hvordan kommer jeg videre.
hilsen
hanne
queen

Indlægaf queen » søn sep 03, 2006 21:57

Hej kim
som du måske har bemærket har jeg oprettet mig igen, men sitiuationen er stadig den samme, som tidligere så det virker stadig ikke, så vil du være sød at slette mig igen. så må jeg bare være gæst.
hilsen
hanne
queen

Re: updata Ad-aware

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn sep 03, 2006 23:19

queen skrev:når jeg vil lave en update fremkommer der at der er en nyere version 1.06 og jeg kommer så ind på deres side, men så kan jeg ikke finde ud af hvor jeg downloader den gratis version

Prøv at hente den via dette link:
http://www.download.com/3001-8022_4-10319876.html

Til en anden gang må du meget gerne starte en ny tråd, når du stiller et nyt spørgsmål. Det tog mig lidt tid at regne ud, hvilket program du skrev om.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn sep 03, 2006 23:24

queen skrev:som du måske har bemærket har jeg oprettet mig igen, men sitiuationen er stadig den samme, som tidligere så det virker stadig ikke, så vil du være sød at slette mig igen. så må jeg bare være gæst.

Jeg har atter slettet hama, men prøv lige at oprette dig én gang til, inden du opgiver.

Opret en ny profil, og afslut ved at klikke på knappen Udfør. Klik på linket Login øverst til højre på den næste side. Skriv dit brugernavn og din adgangskode, sæt flueben ud for Log mig på automatisk... og klik på knappen Login. Så skulle du meget gerne helt automatisk blive logget ind, når du besøger forummet.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Næste

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne