Rammer i kompzer (igen) ?

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Rammer i kompzer (igen) ?

Indlægaf Bo Mørch Mogensen » tors okt 16, 2008 0:39

jeg har spurgt om det her før men har glemt hvad svaret var kompozer har en svaghed det er når man laver nogen rammer of fylder indhold i ja så er den ked af at starte øverst i rammen som man ville starte på et a4 ark og skrive et brev - men der har kompozer en mærkelig ide om man skal starte midt i rammen -
du kan se det her http://www.hollymariecombs.dk/ det stater så fint i ramme 1 men som jeg fylder ramme 2 ud ja så ryger indholdet af ramme 1 ned på midten af rammen ...hvordan er det lige man retter det ? kan man evt lave en standard for rammer så de altid starter for oven og går ned af :) ?

jeg har prøvet mig frem med css editoren men jeg synes den er uigenem skuelig og selv om jeg tilføjer div værdier så sker der som regl ikke noget css editores svaghed er at man ikke kan se med det samme hvad den gør og mere relevandt hvad den ikke gør

bedste hilsner
BMM
Bo Mørch Mogensen

Re: Rammer i kompzer (igen) ?

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors okt 16, 2008 0:53

Jeg forstår ikke, hvad du skriver. Men efter at have set på siden, kan jeg forestille mig, at problemet er, at du vil have placeret billedet på den tomme plads i tekstboksen i stedet for som nu ovenfor. Er det korrekt forstået?

I så fald skal du blot slette billedet, og så i stedet indsætte det i tekst-boksen. Når du har indsat det i tekstboksen, skal du ændre billedets egenskaber, så teksten ombrydes om billedet.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Re: Rammer i kompzer (igen) ?

Indlægaf Bo Mørch Mogensen » fre okt 17, 2008 2:46

Kim Ludvigsen skrev:Jeg forstår ikke, hvad du skriver. Men efter at have set på siden, kan jeg forestille mig, at problemet er, at du vil have placeret billedet på den tomme plads i tekstboksen i stedet for som nu ovenfor. Er det korrekt forstået?

I så fald skal du blot slette billedet, og så i stedet indsætte det i tekst-boksen. Når du har indsat det i tekstboksen, skal du ændre billedets egenskaber, så teksten ombrydes om billedet.

nej jeg har forklaret mig dårligt ...hvis du ser i bunden så er der en ramme med dansk tekst en med eng tekst problemet er den med dansk tekst der starter teksten midt i rammen i stedet for fra toppen og det er noget rod :shock:
Bo Mørch Mogensen

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne