Thunderbird: G-Mail tilbageholder visse mails.

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Re: Thunderbird: G-Mail tilbageholder visse mails.

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors okt 01, 2009 15:59

Berndt skrev:I det forum jeg nævnde ovenfor har man forneden en linie, hvor der - uden kryds eller flueben - bare står:
Overvåg dette emne for svar. => Så bliver man via e-mail adviseret om indkomne besvarelser.
Når man ikke længere er interesseret i emnet, klikker man bare på den pågældende linie. Så ændres teksten på linien til:
Stop med at overvåge dette emne. => Man får - logisk nok - så ikke længere nogen beskeder pr. e-mail.
Det virker mærkelig nok ikke så forvirrende.

Meningen er lige netop den omvendte. Du skal klikke på "Overvåg dette emne for svar" for at overvåge emnet. Teksten ændres så til "Stop med at overvåge dette emne" som du skal klikke på, hvis du vil stoppe med at overvåge.

Egentlig er det logisk nok, for linket fortæller hvad der sker, når du klikker på det - lige som et "download nu"-link. Men boksen med flueben antyder den modsatte betydning.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf linux-abc.dk » tors okt 01, 2009 16:08

Du kan også se i Brugerkontrolpanelet om du har fået det slået til
Overvågede fora og emner.png
Overvågede fora og emner.png (76.8 KiB) Vist 4175 gange

Nu er jeg så spændt på om det virker hos mig, jeg har slået det til bare for at teste 8)
Mvh. Uffe
Brugeravatar
linux-abc.dk

Geografisk sted: Syddjurs

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors okt 01, 2009 16:29

Jamen, så tester vi da lige.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf linux-abc.dk » tors okt 01, 2009 16:35

Virker fint hos mig :D

Gad vide om Berndt huskede at trykke på "Udfør" her: http://kimludvigsen.dk/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=6824700&st=0&sk=t&sd=a#p8106 efter at have sat prikken :?:
ellers er ændringen ikke gemt
Mvh. Uffe
Brugeravatar
linux-abc.dk

Geografisk sted: Syddjurs

Indlægaf Berndt » tors okt 01, 2009 23:48

Jeg har været inde og studere de omtalte sider og gentaget Udfør - Jeg var nemlig ikke sikker.
I brugerpanel => overvågede fora og emner står alle de af mig oprettede emner anført.
Jeg forstår ikke, hvordan det fungerer. Men forneden er der pludselig flueben i: Send mig en e-mail, når der skrives et svar. :roll: :?: - Mon jeg nu har gjort det rigtigt denne gang :?:
Lad mig lige få en bekræftelse ved førstkommende "ulejlighed" :!:
Mvh.
Berndt
Berndt

Geografisk sted: Sjælland

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors okt 01, 2009 23:55

Hermed et test-indlæg.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Berndt » fre okt 02, 2009 0:42

Hej Kim.
Jeg var ved at klappe PC'en godnat. Men så ville jeg lige tjekke indbakken. Ingen beskeder, selv om du jo ellers havde skrevet et test-indlæg. Jeg tror, vi skal droppe det. Det overstiger åbenbart mine evner :oops:
Jeg går bare manuelt ind og kontrollerer i forummet, næste gang jeg har gang i noget. Så slemt er det jo heller ikke. Men det er besynderligt. De andre fora, jeg har med at gøre, virker godt nok.
For resten har jeg fået ophævet spærringen i G-Mail, så spamfiltret nu ikke længere tilbageholder advis'er fra det pågældende forum. Det var jo egentlig problemet, da jeg kom med mit første indlæg.
Mvh.
Berndt
Berndt

Geografisk sted: Sjælland

Foregående

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne