Firefox forhindrede

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Firefox forhindrede

Indlægaf Jan Krag » fre okt 23, 2009 19:52

Hej
Jeg har lige fået, et " dumt " problem, med Firefox, hver gang jeg går ind på en side, så kommer der en meddelelse, om at Firefox forhindrede denne side fra automatisk genindlæsning ----------------- " tillad " - som at jeg skal tillade, for at se siden.
Hvordan slipper jeg for denne meddelelse ?
Jeg redigerer lige, for det samme er tilfældet her i forumet, den skifter ikke selv tilbage til Boardindeks, uden at klikke på " tillad "
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag

Re: Firefox forhindrede

Indlægaf linux-abc.dk » lør okt 24, 2009 14:49

Hej Jan

Prøv lige at se i "Rediger > Præferencer" i Firefox, om du har klikket den her ind for det kunne evt. være det.
Skærmbillede-Firefox Præferencer.png
Mvh. Uffe
Brugeravatar
linux-abc.dk

Geografisk sted: Syddjurs

Indlægaf Jan Krag » lør okt 24, 2009 15:16

Hej
Tak for svaret, men det er kontrolleret, der er ikke markeret der
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag

Indlægaf linux-abc.dk » lør okt 24, 2009 15:26

Så synes jeg du skal prøve at gå i "Synaptic pakkehåndtering", søge på Firefox og så vælge alle de (firefox)pakker der er makeret som installeret til geninstallation. Det skal ikke berøre dine gemte links osv. Det eneste der evt. forsvinder er hvis du har ændret på din værktøjslinie, men det er jo hurtigt lavet igen.
Mvh. Uffe
Brugeravatar
linux-abc.dk

Geografisk sted: Syddjurs

Indlægaf Jan Krag » lør okt 24, 2009 19:26

Hej
Jeg prøvede, at lave den markering, som der henvises til ovenover, genstarte Firefox - der kom så stadig den fejlmeddelelse, og så fjernede jeg markeringen, genstartede Firefox, og nu er den væk - fejlmeddelelsen
Tak for hjælpen
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne