helkern?

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

helkern?

Indlægaf Gæst » man dec 04, 2006 23:43

Er der nogen der ved hvad helkern er? Min anti-hacker har "fanget" den.
Den popper op hver dag og fortæller mig:your computer has been attacked from og så forskellige "adresser".The attack has been succesfully repulsed.
Gæst

Re: helkern?

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs dec 05, 2006 0:25

Anonymous skrev:Er der nogen der ved hvad helkern er? Min anti-hacker har "fanget" den.

Kapersky? Prøv at læse denne tråd:
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=13693
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » tirs dec 05, 2006 11:07

Kim Ludvigsen skrev:
Anonymous skrev:Er der nogen der ved hvad helkern er? Min anti-hacker har "fanget" den.

Kapersky? Prøv at læse denne tråd:
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=13693

Mange tak for linket. Nu ved jeg lidt om hvad det er for en, men jeg ved stadig ikke hvordan jeg får den væk
Gæst

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs dec 05, 2006 12:14

Anonymous skrev:Mange tak for linket. Nu ved jeg lidt om hvad det er for en, men jeg ved stadig ikke hvordan jeg får den væk

Du har den muligvis slet ikke, den angriber kun computere med Microsoft SQL Server 2000 (en database, der oftest bruges af en webserver). Sandsynligvis er det blot andre computere, der prøver at smitte din computer.

Jeg ville bare slå advarslerne fra.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » tirs dec 05, 2006 12:32

Kim Ludvigsen skrev:
Anonymous skrev:Mange tak for linket. Nu ved jeg lidt om hvad det er for en, men jeg ved stadig ikke hvordan jeg får den væk

Du har den muligvis slet ikke, den angriber kun computere med Microsoft SQL Server 2000 (en database, der oftest bruges af en webserver). Sandsynligvis er det blot andre computere, der prøver at smitte din computer.

Jeg ville bare slå advarslerne fra.

Så vil jeg sige mange tak for hjælpen, og du ønskes en god jul herfra.
Gæst

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne