thunderbird problemer

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

thunderbird problemer

Indlægaf sleepflower » tirs nov 10, 2009 17:12

hej håber du kan hjælpe mig
Jeg må være kommet til at trykke på et eller andet for lige pludselig virker den ikke som jeg har lyst til. Når jeg åbner programmet finder den alle mine mails, men før viste den sig som ulæst bare jeg trykkede på den, nu skal jeg dobbeltklikke for at få den åbnet. Hvordan ændrer man det? Desuden er der ude i højre side, hvor der står benyttede mapper bare nogle tal nu, men der før var de forskellige mapper på. Håber du kan hjælpe mig, det her er ved at blive irriterende :(
sleepflower

Re: thunderbird problemer

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons nov 11, 2009 12:52

Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår problemet. Kan du se meddelelsesruden - altså der hvor meddelelsen skulle vises - eller er pladsen fyld ud af oversigten over meddelelser?

Og jeg forstår ikke det du skriver med mapper til højre. Har du mulighed for at tage et skærmbillede? Du kan evt. sende det til min mailadresse (ludvigs@kimludvigsen.dk), hvis du ikke vil have, at andre skal kunne se oversigten over dine mails.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Re: thunderbird problemer

Indlægaf Karl Erik » fre nov 13, 2009 19:17

Står der kb og MB bagefter tallene, og "størrelse" ovenover? Så kan du fjerne dem ved at trykke på den lille firkant til højre for "Størrelse" og fjerne fluebenet ud for "Størrelse".
Karl Erik
Karl Erik

Geografisk sted: Hirtshals

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne