Meddelelsfilter i Thunderbird 3 -Nyhedsgrupper-

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Meddelelsfilter i Thunderbird 3 -Nyhedsgrupper-

Indlægaf HrBertelsen » lør dec 19, 2009 14:17

Hej,

Hvordan får man det til at virke globalt altså på ALLE grupper man abbonerer på Thunderbird 3? Det virkede forholdsvist godt i Thunderbird 2. Men i 3'eren ser det kun ud til at virke i den gruppe hvor man aktiverer filteret.

Mvh,
Rasmus Bertelsen
HrBertelsen

Re: Meddelelsfilter i Thunderbird 3 -Nyhedsgrupper-

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør dec 19, 2009 14:33

Jeg har endnu ikke fået prøvet nyhedsgrupper i 3'eren, men kan du ikke angive filtret på nyhedsgruppeserveren i stedet for på en enkelt nyhedsgruppe?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf HrBertelsen » lør dec 19, 2009 16:03

Jo. Men man kan ikke vælge "Choose this News server" ved selve nyhedsgruppe-serveren, som man kunne i 2'eren, man kan kun vælge en enkelt undergruppe ad gangen, ser det ud til. Jeg ved ikke om det gør en forskel at det er Sunsite jeg bruger til nyhedsgruppe læsning.

Mvh,
Rasmus Bertelsen
HrBertelsen

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør dec 19, 2009 20:39

Jeg har lige prøvet at oprette nogle grupper i min Thunderbird 3 (Nightly build), og jeg kan fint vælge serveren i rullemenuen, og filtret virker så på alle grupper på serveren.

Vær opmærksom på, at filtrene kun virker på fremtidige indlæg. Dem der allerede er hentet vil ikke blive behandlet af filtrene.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne